Browsing by Subject "Mentors"

Sort by: Order: Results:

Now showing items 1-6 of 6
  • Kemppainen, Aleksi; Helin-Salmivaara, Arja; Kaila, Minna (2018)
    Erikoistujan osaaminen ja kehitystarpeet tunnistetaan vain, jos arviointi ja palautekeskustelut sen pohjalta ovat järjestelmällistä toimintaa. Ohjaajalääkäreiltä on edellytettävä riittävää pedagogista osaamista siihen.
  • Nieminen, Tuomo; Vaara, Suvi; Schramko, Alexey; Siljander, Heli; Simonen, Piia (2016)
  • Hetemäki, Iivo (2020)
    Voiko työskentelyä, joka tapahtuu ilman oppimistavoitteita sekä -suunnitelmaa ja pahimmillaan myös ilman ohjausta, kutsua koulutukseksi vain sillä perusteella, että se tapahtuu sairaalan seinien sisällä?
  • Kesti, Eija; Mäkäräinen, Hanna; Kaila, Minna (2020)
    Ennen mentori jakoi tietoa ja oli auktoriteetti. Nykyisin kyse on uutta luovan ja reflektoivan keskustelusuhteen toisesta ¬osapuolesta; molemmat ovat oppimassa.
  • Toivonen, Asta; Peura, Anni; Helin-Salmivaara, Arja; Kaila, Minna (2018)
    Kouluttajalääkärien mukaan erikoistuvien lääkärien osaamisen ongelmat ovat harvinaisia. Sen sijaan ajankäytön hallinnassa ja yhteistyötaidoissa puutteita ilmenee useammin. Mahdolliset ongelmatilanteet on hyvä ottaa aktiivisesti puheeksi erikoistujan kanssa.
  • Lehenkari, Petri; Tuovinen, Timo; Alahuhta, Seppo; Risteli, Leila; Ylöstalo, Pekka; Rämet, Mika; Parkkila, Seppo; Kaarniranta, Kai; Happo, Saara; Blom, Nina; Ritvos, Olli; Kähäri, Veli-Matti; Leivo, Ilmo; Heikinheimo, Markku (2020)