Consumer Perception on Food Innovation from a branding perspective

Näytä kaikki kuvailutiedot

Permalink

https://helda.helsinki.fi/dhanken/handle/10227/440770
Julkaisun nimi: Consumer Perception on Food Innovation from a branding perspective
Tekijä: Espinoza Valenzuela, Alejandra
Muu tekijä: Hanken School of Economics, Department of Marketing, Marketing
Svenska handelshögskolan, Institutionen för marknadsföring, Marknadsföring
Opinnäytteen taso:
URI: https://helda.helsinki.fi/dhanken/handle/10227/440770
Päiväys: 2021-09-06
Tekijänoikeustiedot: Avhandlingen är skyddad av upphovsrätten. Den får läsas och skrivas ut för personligt bruk. Användning i kommersiellt syfte är förbjuden.
This thesis is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä Kuvaus
Espinoza Valenzuela_Alejandra.pdf 3.415MB PDF Avaa tiedosto Master's thesis

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot