The Process of Service Model Innovation in a Public Organisation : Case Vuosaaren Kotihoito

Show simple item record

dc.contributor Hanken School of Economics, Department of Management and Organisation, Management and Organisation en
dc.contributor Svenska handelshögskolan, Institutionen för företagsledning och organisation, Företagsledning och organisation sv
dc.contributor.author Hyytiäinen, Salla Ilona
dc.date.accessioned 2018-06-26T06:49:25Z
dc.date.available 2018-06-26T06:49:25Z
dc.date.issued 2018-6-26
dc.identifier.uri https://helda.helsinki.fi/dhanken/handle/123456789/189249
dc.language.iso en sv
dc.publisher Hanken School of Economics en
dc.publisher Svenska handelshögskolan sv
dc.rights This thesis is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.rights Avhandlingen är skyddad av upphovsrätten. Den får läsas och skrivas ut för personligt bruk. Användning i kommersiellt syfte är förbjuden. sv
dc.subject.other Management and Organisation en
dc.title The Process of Service Model Innovation in a Public Organisation : Case Vuosaaren Kotihoito sv
dc.type.ontasot Master's thesis en
dc.type.ontasot Magisteravhandling sv
dc.type.dcmitype Text
mdc.technicalDescription U
dc.hanken.rights public internet sv

Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
hyytiainen.pdf 875.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record