Mediamaine : Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa

Show full item record



Permalink

http://hdl.handle.net/10138/154834

Citation

Aula , P , Laaksonen , S , Ravaja , N , Salminen , M & Falco , A 2014 , Mediamaine : Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa . Viestinnän tutkimusraportteja , Nro 2 , Vuosikerta. 2014 , Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto , Helsinki . < https://itunes.apple.com/us/book/mediamaine/id920379778 >

Title: Mediamaine : Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa
Author: Aula, Pekka; Laaksonen, Salla; Ravaja, Niklas; Salminen, Mikko; Falco, Alessio
Contributor: Helsingin yliopisto, Sosiaalitieteiden laitos
Helsingin yliopisto, Sosiaalitieteiden laitos
Helsingin yliopisto, Sosiaalitieteiden laitos
Helsingin yliopisto, Aalto University
Helsingin yliopisto, Sosiaalitieteiden laitos
Publisher: Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto
Date: 2014-12-13
Language: fin
Number of pages: 56
Belongs to series: Viestinnän tutkimusraportteja
URI: http://hdl.handle.net/10138/154834
Subject: 518 Media- ja viestintätieteet
Rights:


Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
mediamaine112014.pdf 3.016Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record