Newly Qualified Teachers’ Needs of Support for Professional Competences in Four European Countries: Finland, the United Kingdom, Portugal, and Belgium

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/167264

Lähdeviite

Harju , V & Niemi , H 2016 , ' Newly Qualified Teachers’ Needs of Support for Professional Competences in Four European Countries: Finland, the United Kingdom, Portugal, and Belgium ' , CEPS Journal , vol. 6 , no. 3 , pp. 77–100 . < http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_6_3/pp_77-100_Harju_Niemi.pdf >

Julkaisun nimi: Newly Qualified Teachers’ Needs of Support for Professional Competences in Four European Countries: Finland, the United Kingdom, Portugal, and Belgium
Tekijä: Harju, Vilhelmiina; Niemi, Hannele
Tekijän organisaatio: Behavioural Sciences
CICERO Learning
Hannele Niemi / Principal Investigator
Education of Education
Päiväys: 2016
Kieli: eng
Sivumäärä: 24
Kuuluu julkaisusarjaan: CEPS Journal
ISSN: 1855-9719
URI: http://hdl.handle.net/10138/167264
Avainsanat: 516 Educational sciences
Vertaisarvioitu: Kyllä
Tekijänoikeustiedot: cc_by
Pääsyrajoitteet: openAccess
Rinnakkaistallennettu versio: publishedVersion


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
pp_77_100_Harju_Niemi.pdf 180.6KB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot