Prevalence of Vocal Symptoms and Voice Disorders among Teacher Students and Teachers and a Model of Early Intervention

Show simple item record

dc.contributor Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, puhetieteiden laitos fi
dc.contributor University of Helsinki, Faculty of Behavioural Sciences, Department of Speech Sciences en
dc.contributor Helsingfors universitet, beteendevetenskapliga fakulteten, institutionen för talsvetenskaper sv
dc.contributor.author Simberg, Susanna
dc.date.accessioned 2010-11-25T10:50:56Z
dc.date.available 2010-11-25T10:50:56Z
dc.date.issued 2004-10
dc.identifier.uri URN:ISBN:952-10-2053-9 fi
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10138/19739
dc.language.iso en
dc.publisher Helsingin yliopisto fi
dc.publisher University of Helsinki en
dc.publisher Helsingfors universitet sv
dc.rights Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. fi
dc.rights This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.rights Publikationen är skyddad av upphovsrätten. Den får läsas och skrivas ut för personligt bruk. Användning i kommersiellt syfte är förbjuden. sv
dc.title Prevalence of Vocal Symptoms and Voice Disorders among Teacher Students and Teachers and a Model of Early Intervention en
dc.type.ontasot Väitöskirja fi
dc.type.ontasot Doctoral dissertation en
dc.type.ontasot Doktorsavhandling sv
dc.type.dcmitype Text

Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
prevalen.pdf 377.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record