Critical Transition from Developers to Users : Activity-Theoretical Studies of Interaction and Learning in the Innovation Process

Show simple item record

dc.contributor Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, kasvatustieteen laitos fi
dc.contributor University of Helsinki, Faculty of Education, Department of Education en
dc.contributor Helsingfors universitet, pedagogiska fakulteten, pedagogiska institutionen sv
dc.contributor.author Hasu, Mervi fi
dc.date.accessioned 2010-11-25T10:54:14Z
dc.date.available 2010-11-25T10:54:14Z
dc.date.issued 2001-03 fi
dc.identifier.uri URN:ISBN:951-45-9881-4 fi
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10138/19880
dc.language.iso en fi
dc.publisher Helsingin yliopisto fi
dc.publisher University of Helsinki en
dc.publisher Helsingfors universitet sv
dc.rights Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. fi
dc.rights This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.rights Publikationen är skyddad av upphovsrätten. Den får läsas och skrivas ut för personligt bruk. Användning i kommersiellt syfte är förbjuden. sv
dc.title Critical Transition from Developers to Users : Activity-Theoretical Studies of Interaction and Learning in the Innovation Process en
dc.type.ontasot Väitöskirja fi
dc.type.ontasot Doctoral dissertation en
dc.type.ontasot Doktorsavhandling sv
dc.type.dcmitype Text fi

Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
critical.pdf 251.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record