Development of a Tool for Measuring User Experience of Customers of Nordea's Internet Bank

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe20051614
Julkaisun nimi: Development of a Tool for Measuring User Experience of Customers of Nordea's Internet Bank
Toissijainen nimi: Käyttökokemusmittarin kehittäminen Nordean verkkopankkiasiakkaiden käyttökokemuksen mittaamiseen
Tekijä: Meuronen, Antero
Muu tekijä: Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, Psykologian laitos
University of Helsinki, Faculty of Behavioural Sciences, Department of Psychology
Helsingfors universitet, Beteendevetenskapliga fakulteten, Psykologiska institutionen
Julkaisija: Helsingfors universitet
Päiväys: 2005
Kieli: eng
URI: http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe20051614
http://hdl.handle.net/10138/19912
Opinnäytteen taso: pro gradu -tutkielmat
Oppiaine: Cognitive science
Kognitiotiede
Kognitionsvetenskap
Avainsanat: Internet banking
user experience
usability evaluation
measurement
scale
käyttökokemus
sähköinen pankkitoiminta
käytettävyyden arviointi
mittaaminen
mittari
Tekijänoikeustiedot: This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
developm.pdf 1.225MB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot