Supporting meaningful chemistry learning and higher-order thinking through computer-assisted inquiry : A design research approach

Visa fullständig post



Permalänk

http://urn.fi/URN:ISBN:952-10-2708-8
Titel: Supporting meaningful chemistry learning and higher-order thinking through computer-assisted inquiry : A design research approach
Författare: Aksela, Maija
Medarbetare: Helsingin yliopisto, matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, kemian laitos
University of Helsinki, Faculty of Science, Department of Chemistry
Helsingfors universitet, matematisk-naturvetenskapliga fakulteten, kemiska institutionen
Utgivare: Helsingin yliopisto
Datum: 2005-10
Språk: en
Permanenta länken (URI): http://urn.fi/URN:ISBN:952-10-2708-8
http://hdl.handle.net/10138/21127
Nivå: Doktorsavhandling
Licens: Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.


Filer under denna titel

Totalt antal nerladdningar: Laddar...

Filer Storlek Format Granska
supporti.pdf 4.736Mb PDF Granska/Öppna

Detta dokument registreras i samling:

Visa fullständig post