Why is active learning so difficult to implement : the Turkish case

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/233003

Lähdeviite

Aksit , F , Niemi , H & Nevgi , A 2016 , ' Why is active learning so difficult to implement : the Turkish case ' , Australian Journal of Teacher Education , vol. 41 , no. 4 , pp. 94-109 . https://doi.org/10.14221/ajte.2016v41n4.6

Julkaisun nimi: Why is active learning so difficult to implement : the Turkish case
Tekijä: Aksit, Fisun; Niemi, Hannele; Nevgi, Anne
Tekijän organisaatio: Behavioural Sciences
CICERO Learning
Hannele Niemi / Principal Investigator
Education of Education
Anne-Marja Nevgi / Principal Investigator
Sari Lindblom-Ylänne
The Centre for University Teaching and Learning (HYPE)
DAPHNE - Developing Assessment Practices in Higher Education
Päiväys: 2016-04-18
Kieli: eng
Sivumäärä: 16
Kuuluu julkaisusarjaan: Australian Journal of Teacher Education
ISSN: 0313-5373
DOI-tunniste: https://doi.org/10.14221/ajte.2016v41n4.6
URI: http://hdl.handle.net/10138/233003
Avainsanat: 516 Educational sciences
Teacher education
Vertaisarvioitu: Kyllä
Pääsyrajoitteet: openAccess
Rinnakkaistallennettu versio: publishedVersion


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
active_learning.pdf 683.9KB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot