Prejudice-reduction in culturally mixed classrooms : The development and assessment of a theory-driven prejudice-reduction intervention among majority and minority youth in Finland

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/234259

Lähdeviite

Liebkind , K , Mähönen , T A , Solares , E , Solheim , E & Jasinskaja-Lahti , I 2014 , ' Prejudice-reduction in culturally mixed classrooms : The development and assessment of a theory-driven prejudice-reduction intervention among majority and minority youth in Finland ' , Journal of Community and Applied Social Psychology , vol. 24 , no. 4 , pp. 325-339 . https://doi.org/10.1002/casp.2168

Julkaisun nimi: Prejudice-reduction in culturally mixed classrooms : The development and assessment of a theory-driven prejudice-reduction intervention among majority and minority youth in Finland
Tekijä: Liebkind, Karmela; Mähönen, Tuuli Anna; Solares, Emilia; Solheim, Erling; Jasinskaja-Lahti, Inga
Tekijän organisaatio: Department of Social Research (2010-2017)
Social Psychology
Social Psychologists Studying Intergroup Relations (ESSO)
Päiväys: 2014
Kieli: eng
Sivumäärä: 15
Kuuluu julkaisusarjaan: Journal of Community and Applied Social Psychology
ISSN: 1052-9284
DOI-tunniste: https://doi.org/10.1002/casp.2168
URI: http://hdl.handle.net/10138/234259
Avainsanat: 5144 Social psychology
515 Psychology
Vertaisarvioitu: Kyllä
Pääsyrajoitteet: openAccess
Rinnakkaistallennettu versio: acceptedVersion


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
Liebkind_et_al_ ... submitted_draft_250313.pdf 1.625MB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot