Tilanne yläkoulussa : Koulumenestykseen ja oppimiseen vaikuttavien yksilö-, luokka- ja koulutason tekijöiden tarkastelua

Show full item record



Permalink

http://hdl.handle.net/10138/234722

Citation

Kupiainen , S , Ahtiainen , R , Hienonen , N , Kortesoja , L & Hotulainen , R 2018 , Tilanne yläkoulussa : Koulumenestykseen ja oppimiseen vaikuttavien yksilö-, luokka- ja koulutason tekijöiden tarkastelua . julkaisussa S Pöysä & S Kupiainen (toim) , Tytöt ja pojat koulussa : Miten selättää poikien heikko suoriutuminen peruskoulussa? . Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja , Nro 36/2018 , Valtioneuvoston kanslia , Helsinki , Sivut 77-136 . < https://julkaisut.valtioneuvosto.fi/handle/10024/160787 >

Title: Tilanne yläkoulussa : Koulumenestykseen ja oppimiseen vaikuttavien yksilö-, luokka- ja koulutason tekijöiden tarkastelua
Author: Kupiainen, Sirkku; Ahtiainen, Raisa; Hienonen, Ninja; Kortesoja, Laura; Hotulainen, Risto
Editor: Pöysä, Sanni; Kupiainen, Sirkku
Contributor: Helsingin yliopisto, Kasvatustieteiden osasto
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteiden osasto
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteiden osasto
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteiden osasto
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteiden osasto
Publisher: Valtioneuvoston kanslia
Date: 2018
Language: fin
Number of pages: 60
Belongs to series: Tytöt ja pojat koulussa Miten selättää poikien heikko suoriutuminen peruskoulussa?
Belongs to series: Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja
ISBN: 978-952-287-541-9
URI: http://hdl.handle.net/10138/234722
Subject: 516 Kasvatustieteet
Comprehensive school
performace
motivation
Gender
Boys
Rights:


Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
2018_Tyt_t_ja_p ... utuminen_peruskoulussa.pdf 1.686Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record