Gorgorió , N , Albarracín , L , Laine , A & Llinares , S 2018 , ' ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE ' , The 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , Umeå , Sweden , 03/07/2018 - 08/07/2018 pp. 237 . < https://www.researchgate.net/publication/326405309_ALICANTE_-_BARCELONA_-_HELSINKI_STUDENTS'_MATHEMATICAL_BACKGROUND_AND_REQUIREMENTS_TO_ENTER_A_PRIMARY_TEACHING_DEGREE >
Julkaisun nimi: | ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE |
Tekijä: | Gorgorió, Núria; Albarracín, Lluís; Laine, Anu; Llinares, Salvador |
Tekijän organisaatio: | Department of Education Mobile gaze tracking of social interaction Teachers' Academy |
Päiväys: | 2018 |
Kieli: | eng |
Sivumäärä: | 1 |
Kuuluu julkaisusarjaan: | |
URI: | http://hdl.handle.net/10138/299492 |
Kuvaus: | 2018. In E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg, & L. Sumpter (Eds.). Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 5, p. 237). Umeå, Sweden: PME. ISBN: 978-91-7601-906-1 |
Avainsanat: | 516 Educational sciences |
Vertaisarvioitu: | Kyllä |
Tekijänoikeustiedot: | unspecified |
Pääsyrajoitteet: | openAccess |
Rinnakkaistallennettu versio: | acceptedVersion |
Latausmäärä yhteensä: Ladataan...
Tiedosto(t) | Koko | Formaatti | Näytä |
---|---|---|---|
PME42ProceedingsVol5_pages_266.pdf | 168.4KB | Avaa tiedosto |