ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/299492

Lähdeviite

Gorgorió , N , Albarracín , L , Laine , A & Llinares , S 2018 , ' ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE ' , The 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , Umeå , Sweden , 03/07/2018 - 08/07/2018 pp. 237 . < https://www.researchgate.net/publication/326405309_ALICANTE_-_BARCELONA_-_HELSINKI_STUDENTS'_MATHEMATICAL_BACKGROUND_AND_REQUIREMENTS_TO_ENTER_A_PRIMARY_TEACHING_DEGREE >

Julkaisun nimi: ALICANTE - HELSINKI - BARCELONA: STUDENTS’ MATHEMATICAL BACKGROUND AND REQUIREMENTS TO ENTER PRIMARY TEACHING DEGREE
Tekijä: Gorgorió, Núria; Albarracín, Lluís; Laine, Anu; Llinares, Salvador
Tekijän organisaatio: Department of Education
Mobile gaze tracking of social interaction
Teachers' Academy
Päiväys: 2018
Kieli: eng
Sivumäärä: 1
Kuuluu julkaisusarjaan:
URI: http://hdl.handle.net/10138/299492
Kuvaus: 2018. In E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg, & L. Sumpter (Eds.). Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 5, p. 237). Umeå, Sweden: PME. ISBN: 978-91-7601-906-1
Avainsanat: 516 Educational sciences
Vertaisarvioitu: Kyllä
Tekijänoikeustiedot: unspecified
Pääsyrajoitteet: openAccess
Rinnakkaistallennettu versio: acceptedVersion


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
PME42ProceedingsVol5_pages_266.pdf 168.4KB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot