Alcohol marketing on social media sites in Finland and Sweden : A comparative audit study of brands’ presence and content, and the impact of a legislative change

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/303690

Lähdeviite

Kauppila , E K , Lindeman , M , Svensson , J , Hellman , C M E & Katainen , A H 2019 , Alcohol marketing on social media sites in Finland and Sweden : A comparative audit study of brands’ presence and content, and the impact of a legislative change . Publications of the Faculty of Social Sciences , no. 113 , vol. 2019 , University of Helsinki Centre for Research on Addiction, Control and Governance (CEACG) , Helsinki .

Julkaisun nimi: Alcohol marketing on social media sites in Finland and Sweden : A comparative audit study of brands’ presence and content, and the impact of a legislative change
Tekijä: Kauppila, Emmi Katariina; Lindeman, Mikaela; Svensson, Johan; Hellman, Carin Matilda Emelie; Katainen, Anu Hannele
Tekijän organisaatio: Centre for Research on Addiction, Control and Governance
Social Policy
Department of Social Research (2010-2017)
Sociology
Staff Services
University Management
Julkaisija: University of Helsinki Centre for Research on Addiction, Control and Governance (CEACG)
Päiväys: 2019
Kieli: eng
Sivumäärä: 105
Kuuluu julkaisusarjaan: Publications of the Faculty of Social Sciences
ISBN: 978-951-51-3381-6
978-951-51-3382-3
ISSN: 2343-273X
URI: http://hdl.handle.net/10138/303690
Avainsanat: 5141 Sociology
Pääsyrajoitteet: openAccess
Rinnakkaistallennettu versio: publishedVersion


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
Alcohol_marketi ... inland_and_Sweden_2019.pdf 4.706MB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot