Wolff , L-A & Furu , A-C 2018 , ' Hållbarhetspedagogik för finländska barnträdgårdslärarstudenter : Från begrepp till engagemang ' , Pedagogisk Forskning i Sverige , vol. 23 , nr. 3-4 , s. 214-234 . < https://open.lnu.se/index.php/PFS/article/view/1737/1563 >
Title: | Hållbarhetspedagogik för finländska barnträdgårdslärarstudenter : Från begrepp till engagemang |
Alternative title: | Sustainability in Finnish Kindergarten teacher education : From concept to commitment |
Author: | Wolff, Lili-Ann; Furu, Ann-Christin |
Contributor organization: | Centret för hållbarhetsvetenskap (HELSUS) Avdelningen för pedagogik |
Date: | 2018-09 |
Language: | swe |
Number of pages: | 21 |
Belongs to series: | Pedagogisk Forskning i Sverige |
ISSN: | 1401-6788 |
URI: | http://hdl.handle.net/10138/308909 |
Subject: | 516 Pedagogik |
Peer reviewed: | Yes |
Usage restriction: | openAccess |
Self-archived version: | publishedVersion |
Total number of downloads: Loading...
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
1737_Text_artikel_4025_1_10_20190401.pdf | 135.7Kb |
View/ |