Hållbarhetspedagogik för finländska barnträdgårdslärarstudenter : Från begrepp till engagemang

Show full item record



Permalink

http://hdl.handle.net/10138/308909

Citation

Wolff , L-A & Furu , A-C 2018 , ' Hållbarhetspedagogik för finländska barnträdgårdslärarstudenter : Från begrepp till engagemang ' , Pedagogisk Forskning i Sverige , vol. 23 , nr. 3-4 , s. 214-234 . < https://open.lnu.se/index.php/PFS/article/view/1737/1563 >

Title: Hållbarhetspedagogik för finländska barnträdgårdslärarstudenter : Från begrepp till engagemang
Alternative title: Sustainability in Finnish Kindergarten teacher education : From concept to commitment
Author: Wolff, Lili-Ann; Furu, Ann-Christin
Contributor organization: Centret för hållbarhetsvetenskap (HELSUS)
Avdelningen för pedagogik
Date: 2018-09
Language: swe
Number of pages: 21
Belongs to series: Pedagogisk Forskning i Sverige
ISSN: 1401-6788
URI: http://hdl.handle.net/10138/308909
Subject: 516 Pedagogik
Peer reviewed: Yes
Usage restriction: openAccess
Self-archived version: publishedVersion


Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
1737_Text_artikel_4025_1_10_20190401.pdf 135.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record