Kohti kulttuuri- ja katsomusreflektiivistä opetusta ja ohjausta : tapauskeskustelun ohjaajan opas ja lisämateriaali

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/308971
Julkaisun nimi: Kohti kulttuuri- ja katsomusreflektiivistä opetusta ja ohjausta : tapauskeskustelun ohjaajan opas ja lisämateriaali
Tekijä: Hanhimäki, Eija; Innanen, Tapani; Kimanen, Anuleena; Puukari, Sauli
Muu tekijä: Innanen, Tapani
Kimanen, Anuleena
Julkaisija: Helsingin yliopisto, Teologinen tiedekunta
Päiväys: 2019
Kieli: fin
ISBN: 978-951-51-5724-9
URI: http://hdl.handle.net/10138/308971
Tiivistelmä: Oppaan avulla voi järjestää opettajan kulttuuri- ja katsomusreflektiivisyyttä edistäviä tapauskeskustelutyöpajoja. Opas sisältää menetelmän taustan, tavoitteet, ohjeet, monistepohjan ja kaksi esimerkkitapausta, joita voi käyttää keskusteluissa. Lisäksi oppaassa on lyhyitä artikkeleita kulttuurisesti ja katsomuksellisesti reflektiivisestä opetuksesta ja siihen liittyvistä tutkimustuloksista.
Avainsanat: kulttuurien moninaisuus
katsomuksellinen moninaisuus
opettajien täydennyskoulutus
ammatillinen kehitys
tapauskeskustelu
Asiasanat (ysa): sensitiivisyys
reflektio
opettajankoulutus
Tekijänoikeustiedot: CC BY-NC-SA 4.0
Pääsyrajoitteet: openAccess


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
HY_KUKAS-hankkeen_loppuraportti.pdf 1.343MB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot