Lamptey , A , Gaidzanwa , R B , Mulugeta , E , Samra , S , Shumba , O , Assie-Lumumba , ND T , Oliphant , J , Sunnari , V , Ssereo , F & Kurki , T 2015 , A Guide for Gender Equality in Teacher Education Policy and Practices . Unesco , Paris . < https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000231646 >
Julkaisun nimi: | A Guide for Gender Equality in Teacher Education Policy and Practices |
Toissijainen nimi: | Opas sukupuolten väliseen tasa-arvoon opettajankoulutuksen politiikassa ja käytännöissä |
Tekijä: | Lamptey, Alice; Gaidzanwa, Rudo Barbra; Mulugeta, Emebet; Samra, Sami; Shumba, Overson; Assie-Lumumba, N'Dri Thérése; Oliphant, John; Sunnari, Vappu; Ssereo, Florence; Kurki, Tuuli |
Tekijän organisaatio: | AGORA for the study of social justice and equality in education -research centre Behavioural Sciences |
Julkaisija: | Unesco |
Päiväys: | 2015 |
Kieli: | eng |
Sivumäärä: | 111 |
ISBN: | 978-92-3-100069-0 |
URI: | http://hdl.handle.net/10138/314497 |
Avainsanat: | 516 Educational sciences |
Tekijänoikeustiedot: | cc_by_nc_nd |
Pääsyrajoitteet: | openAccess |
Rinnakkaistallennettu versio: | publishedVersion |
Latausmäärä yhteensä: Ladataan...
Tiedosto(t) | Koko | Formaatti | Näytä |
---|---|---|---|
231646eng.pdf | 3.221MB | Avaa tiedosto |