Kirkko brändinä? : Suomen evankelis-luterilaisen kirkon brändäys viestintästrategioissa vuosina 1992-2020

Show full item record



Permalink

http://hdl.handle.net/10138/314829

Citation

Kokkonen , L H 2019 , ' Kirkko brändinä? Suomen evankelis-luterilaisen kirkon brändäys viestintästrategioissa vuosina 1992-2020 ' , Uskonnontutkija , Vuosikerta. 8 , Nro 2 . https://doi.org/10.24291/uskonnontutkija.v8i2.88535

Title: Kirkko brändinä? : Suomen evankelis-luterilaisen kirkon brändäys viestintästrategioissa vuosina 1992-2020
Author: Kokkonen, Laura Hanna
Contributor: Helsingin yliopisto, Uskontotiede
Date: 2019-12-21
Language: fin
Belongs to series: Uskonnontutkija
ISSN: 1796-4407
URI: http://hdl.handle.net/10138/314829
Subject: 614 Teologia
Rights:


Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
88535_Artikkelin_teksti_138632_1_10_20191219.pdf 977.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record