Gamifying literature and aesthetic processes : a student perspective on an interactive play

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/315268

Lähdeviite

Ståhl , M , Kaihovirta , H & Rimpilä , M 2019 , Gamifying literature and aesthetic processes : a student perspective on an interactive play . in L Elbæk , G Majgaard , A Valente & M S Khalid (eds) , ECGBL 2019 - The Proceedings of the 13th European Conference on Game Based Learning : The University of Southern Denmark, Odense, Denmark, 3-4 October 2019 . Proceedings of the European Conference on Games Based Learning , ACPIL , Reading, UK , pp. 685-693 , International Conference on Game Based Learning , Odense , Denmark , 03/10/2019 . https://doi.org/10.34190/GBL.19.064

Julkaisun nimi: Gamifying literature and aesthetic processes : a student perspective on an interactive play
Tekijä: Ståhl, Matilda; Kaihovirta, Hannah; Rimpilä, Minna
Muu tekijä: Elbæk, Lars
Majgaard, Gunver
Valente, Andrea
Khalid, Md. Saifuddin
Tekijän organisaatio: Department of Education
Julkaisija: ACPIL
Päiväys: 2019
Kieli: eng
Sivumäärä: 9
Kuuluu julkaisusarjaan: ECGBL 2019 - The Proceedings of the 13th European Conference on Game Based Learning
Kuuluu julkaisusarjaan: Proceedings of the European Conference on Games Based Learning
ISBN: 978-1-912764-38-9
978-1-912764-37-2
ISSN: 2049-0992
DOI-tunniste: https://doi.org/10.34190/GBL.19.064
URI: http://hdl.handle.net/10138/315268
Avainsanat: 516 Educational sciences
Vertaisarvioitu: Kyllä
Tekijänoikeustiedot: unspecified
Pääsyrajoitteet: openAccess
Rinnakkaistallennettu versio: acceptedVersion


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
Microsoft_Word_ ... thetic_processes_FINAL.pdf 801.8KB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot