Transforming Norwegian Teacher Education : The Final Report of the International Advisory Panel for Primary and Lower Secondary Teacher Education

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/315446

Lähdeviite

Cochran-Smith , M , Alexandersson , M , Ellis , V , Grudnoff , L , Hammerness , K , Oancea , A & Toom , A 2020 , Transforming Norwegian Teacher Education : The Final Report of the International Advisory Panel for Primary and Lower Secondary Teacher Education . Report / NOKUTS utredninger og analyse , no. 3/2020 , Norwegian Agency for Quality Assurance in Education NOKUT , Lysaker . < https://khrono.no/files/2020/05/18/transforming-norwegian-teacher-education-2020.pdf >

Julkaisun nimi: Transforming Norwegian Teacher Education : The Final Report of the International Advisory Panel for Primary and Lower Secondary Teacher Education
Tekijä: Cochran-Smith, Marilyn; Alexandersson, Mikael; Ellis, Viv; Grudnoff, Lexie; Hammerness, Karen; Oancea, Alis; Toom, Auli
Tekijän organisaatio: Department of Education
The Centre for University Teaching and Learning (HYPE)
Julkaisija: Norwegian Agency for Quality Assurance in Education NOKUT
Päiväys: 2020-05-18
Kieli: eng
Sivumäärä: 162
Kuuluu julkaisusarjaan: Report / NOKUTS utredninger og analyse
ISSN: 1892-1604
URI: http://hdl.handle.net/10138/315446
Avainsanat: 516 Educational sciences
Pääsyrajoitteet: openAccess
Rinnakkaistallennettu versio: publishedVersion


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
transforming_norwegian_teacher_education_2020.pdf 2.857MB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot