Cochran-Smith , M , Alexandersson , M , Ellis , V , Grudnoff , L , Hammerness , K , Oancea , A & Toom , A 2020 , Transforming Norwegian Teacher Education : The Final Report of the International Advisory Panel for Primary and Lower Secondary Teacher Education . Report / NOKUTS utredninger og analyse , no. 3/2020 , Norwegian Agency for Quality Assurance in Education NOKUT , Lysaker . < https://khrono.no/files/2020/05/18/transforming-norwegian-teacher-education-2020.pdf >
Julkaisun nimi: | Transforming Norwegian Teacher Education : The Final Report of the International Advisory Panel for Primary and Lower Secondary Teacher Education |
Tekijä: | Cochran-Smith, Marilyn; Alexandersson, Mikael; Ellis, Viv; Grudnoff, Lexie; Hammerness, Karen; Oancea, Alis; Toom, Auli |
Tekijän organisaatio: | Department of Education The Centre for University Teaching and Learning (HYPE) |
Julkaisija: | Norwegian Agency for Quality Assurance in Education NOKUT |
Päiväys: | 2020-05-18 |
Kieli: | eng |
Sivumäärä: | 162 |
Kuuluu julkaisusarjaan: | Report / NOKUTS utredninger og analyse |
ISSN: | 1892-1604 |
URI: | http://hdl.handle.net/10138/315446 |
Avainsanat: | 516 Educational sciences |
Pääsyrajoitteet: | openAccess |
Rinnakkaistallennettu versio: | publishedVersion |
Latausmäärä yhteensä: Ladataan...
Tiedosto(t) | Koko | Formaatti | Näytä |
---|---|---|---|
transforming_norwegian_teacher_education_2020.pdf | 2.857MB | Avaa tiedosto |