Asiakaskunnan rakenne ja yrittäjäidentiteetin rakennuspuut : monialaisten maatilayrittäjien vaikutusmahdollisuudet markkina-areenalla

Show full item record



Permalink

http://hdl.handle.net/10138/317009

Citation

Vesala , K M 2005 , Asiakaskunnan rakenne ja yrittäjäidentiteetin rakennuspuut : monialaisten maatilayrittäjien vaikutusmahdollisuudet markkina-areenalla . Helsingin yliopiston sosiaalipsykologian laitoksen tutkimuksia , Nro 1/2005 , Helsingin yliopisto, sosiaalipsykologian laitos , [Helsinki] .

Title: Asiakaskunnan rakenne ja yrittäjäidentiteetin rakennuspuut : monialaisten maatilayrittäjien vaikutusmahdollisuudet markkina-areenalla
Author: Vesala, Kari Mikko
Other contributor: Helsingin yliopisto, Sosiaalipsykologia
Publisher: Helsingin yliopisto, sosiaalipsykologian laitos
Date: 2005
Language: fin
Number of pages: 103
Belongs to series: Helsingin yliopiston sosiaalipsykologian laitoksen tutkimuksia
ISBN: 952-10-2872-6
URI: http://hdl.handle.net/10138/317009
Subject: 514 Sosiaalitieteet
maaseutuyrittäjät
identiteetti
maatilat
yrittäjät
markkinointi
maaseutu
yritystoiminta
asiakkaat
rakenne
maaseutuyrittäjät
identiteetti
maatilat
yrittäjät
markkinointi
maaseutu
yritystoiminta
asiakkaat
rakenne
maaseutuyrittäjät
identiteetti
maatilat
yrittäjät
markkinointi
maaseutu
yritystoiminta
asiakkaat
rakenne
Rights:


Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
vesala2005.pdf 1.011Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record