Asiakaskunnan rakenne ja yrittäjäidentiteetin rakennuspuut : monialaisten maatilayrittäjien vaikutusmahdollisuudet markkina-areenalla

Show full item record



Permalink

http://hdl.handle.net/10138/317009

Citation

Vesala , K M 2005 , Asiakaskunnan rakenne ja yrittäjäidentiteetin rakennuspuut : monialaisten maatilayrittäjien vaikutusmahdollisuudet markkina-areenalla . Helsingin yliopiston sosiaalipsykologian laitoksen tutkimuksia , Nro 1/2005 , Helsingin yliopisto, sosiaalipsykologian laitos , [Helsinki] .

Title: Asiakaskunnan rakenne ja yrittäjäidentiteetin rakennuspuut : monialaisten maatilayrittäjien vaikutusmahdollisuudet markkina-areenalla
Author: Vesala, Kari Mikko
Contributor organization: Sosiaalipsykologia
Publisher: Helsingin yliopisto, sosiaalipsykologian laitos
Date: 2005
Language: fin
Number of pages: 103
Belongs to series: Helsingin yliopiston sosiaalipsykologian laitoksen tutkimuksia
ISBN: 952-10-2872-6
ISSN: 0357-4040
URI: http://hdl.handle.net/10138/317009
Subject: 514 Sosiaalitieteet
maaseutuyrittäjät
identiteetti
maatilat
yrittäjät
markkinointi
maaseutu
yritystoiminta
asiakkaat
rakenne
maaseutuyrittäjät
identiteetti
maatilat
yrittäjät
markkinointi
maaseutu
yritystoiminta
asiakkaat
rakenne
maaseutuyrittäjät
identiteetti
maatilat
yrittäjät
markkinointi
maaseutu
yritystoiminta
asiakkaat
rakenne
Peer reviewed: Yes
Usage restriction: openAccess
Self-archived version: publishedVersion


Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
vesala2005.pdf 1.011Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record