Koulunkäynti, opetus ja hyvinvointi kouluyhteisössä koronaepidemian aikana : Ensitulokset

Show full item record



Permalink

http://hdl.handle.net/10138/324905

Citation

Ahtiainen , R , Asikainen , M , Heikonen , L , Hienonen , N , Hotulainen , R , Lindfors , P , Lindgren , E , Lintuvuori , M , Oinas , S , Rimpelä , A & Vainikainen , M-P 2020 , Koulunkäynti, opetus ja hyvinvointi kouluyhteisössä koronaepidemian aikana : Ensitulokset . Helsingin yliopisto , Helsinki . < https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/koulutus-kasvatus-ja-oppiminen/koronakevat-kuormitti-huoltajia-ja-opettajia-oppilaiden-kokemukset-etaopetuksesta-vaihtelivat >

Title: Koulunkäynti, opetus ja hyvinvointi kouluyhteisössä koronaepidemian aikana : Ensitulokset
Author: Ahtiainen, Raisa; Asikainen, Mikko; Heikonen, Lauri; Hienonen, Ninja; Hotulainen, Risto; Lindfors, Pirjo; Lindgren, Esko; Lintuvuori, Meri; Oinas, Sanna; Rimpelä, Arja; Vainikainen, Mari-Pauliina
Contributor: Helsingin yliopisto, Kasvatus- ja opetusalan johtajuuden tutkimus- ja koulutusryhmä KAJO
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteiden osasto
Helsingin yliopisto, Kasvatus- ja opetusalan johtajuuden tutkimus- ja koulutusryhmä KAJO
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteiden osasto
Helsingin yliopisto, Kasvatus- ja opetusalan johtajuuden tutkimus- ja koulutusryhmä KAJO
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteiden osasto
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteiden osasto
Helsingin yliopisto, Kasvatustieteiden osasto
Helsingin yliopisto, Tampereen yliopisto
Publisher: Helsingin yliopisto
Date: 2020
Language: fin
Number of pages: 67
URI: http://hdl.handle.net/10138/324905
Abstract: Tässä raportissa esitellään tutkimuksen ensitulokset jokaisen vastaajaryhmän (oppilaat, opettajat, rehtorit, oppilashuoltohenkilöstö, huoltajat) kohdalta erikseen. Kyse on erillisten vastaajaryhmien vastauksista koottujen keskeisten havaintojen raportoinnista vastausjakaumina.
Subject: 516 Kasvatustieteet
Rights:


Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
Raportti_ensituloksista_elokuu_2020.pdf 324.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record