Kirja-arvio : Martti Korpijaakko ja Heikki Nuutinen (2020). Merkkejä maineesta: Tarinoita suomalaisista brändeistä. HN Design & Smart Communications. 310 s.

Show full item record



Permalink

http://hdl.handle.net/10138/328573

Citation

Heinonen , V 2021 , ' Kirja-arvio : Martti Korpijaakko ja Heikki Nuutinen (2020). Merkkejä maineesta: Tarinoita suomalaisista brändeistä. HN Design & Smart Communications. 310 s. ' , Kulutustutkimus.Nyt : Kulutustutkimuksen seuran julkaisu. , Vuosikerta. 14 , Nro 1-2 , Sivut 96-98 . < https://journal.fi/kulutustutkimus/article/view/102702 >

Title: Kirja-arvio : Martti Korpijaakko ja Heikki Nuutinen (2020). Merkkejä maineesta: Tarinoita suomalaisista brändeistä. HN Design & Smart Communications. 310 s.
Author: Heinonen, Visa
Contributor: Helsingin yliopisto, Kuluttajatutkimuskeskus
Date: 2021-02-17
Language: fin
Number of pages: 3
Belongs to series: Kulutustutkimus.Nyt : Kulutustutkimuksen seuran julkaisu.
ISSN: 1797-2345
URI: http://hdl.handle.net/10138/328573
Subject: 512 Liiketaloustiede
brändit
suomalaiset brändit
yrityshistoria
Rights:


Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
102702_Artikkel ... t_184475_1_10_20210216.pdf 280.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record