Kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoinen perusopetus : KUPERA-tutkimus- ja arviointiraportti

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/330269
Julkaisun nimi: Kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoinen perusopetus : KUPERA-tutkimus- ja arviointiraportti
Toimittaja(t): Tamm, Marja; Jantunen, Anita; Satokangas, Henri; Salla-Maaria, Suuriniemi
Julkaisija: Koulutuksen arviointikeskus HEA, kasvatustieteellinen tiedekunta, Helsingin yliopisto
Päiväys: 2021
Kieli: fi
Kuuluu julkaisusarjaan: Helsingin yliopiston Koulutuksen arviointikeskus HEAn raportit 1/2021
ISBN: 978-951-51-7362-1
ISSN: 2737-081X
URI: http://hdl.handle.net/10138/330269
Tiivistelmä: Kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoinen perusopetus KUPERA -hankkeessa on kartoitettu eri oppiaineiden oppimateriaalien kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoisuutta sekä toteutettu kysely opettajille ja rehtoreille. Tulosten pohjalta on laadittu suositukset kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoisuuden huomioimiseen opetuksessa.


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
Tamm_et_al_KUPERA-raportti_2021.pdf 19.80MB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot