Kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoinen perusopetus : KUPERA-tutkimus- ja arviointiraportti

Show simple item record

dc.contributor.editor Tamm, Marja
dc.contributor.editor Jantunen, Anita
dc.contributor.editor Satokangas, Henri
dc.contributor.editor Salla-Maaria, Suuriniemi
dc.date.accessioned 2021-05-26T07:32:44Z
dc.date.available 2021-05-26T07:32:44Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.isbn 978-951-51-7362-1
dc.identifier.issn 2737-081X
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10138/330269
dc.description.abstract Kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoinen perusopetus KUPERA -hankkeessa on kartoitettu eri oppiaineiden oppimateriaalien kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoisuutta sekä toteutettu kysely opettajille ja rehtoreille. Tulosten pohjalta on laadittu suositukset kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoisuuden huomioimiseen opetuksessa. fi
dc.language.iso fi fi
dc.publisher Koulutuksen arviointikeskus HEA, kasvatustieteellinen tiedekunta, Helsingin yliopisto fi
dc.relation.ispartofseries Helsingin yliopiston Koulutuksen arviointikeskus HEAn raportit 1/2021 fi
dc.title Kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoinen perusopetus : KUPERA-tutkimus- ja arviointiraportti fi
dc.type Kausijulkaisu fi

Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
Tamm_et_al_KUPERA-raportti_2021.pdf 19.80Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record