Complexity and Simplicity of University Students’ Associative Knowledge of History of Science : Knowledge Organisation Poised on the Edge Chaos?

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/334237

Lähdeviite

Koponen , I 2021 , ' Complexity and Simplicity of University Students’ Associative Knowledge of History of Science : Knowledge Organisation Poised on the Edge Chaos? ' , International Journal of Complexity in Education , vol. 2 , no. 1 , pp. 3-26 .

Julkaisun nimi: Complexity and Simplicity of University Students’ Associative Knowledge of History of Science : Knowledge Organisation Poised on the Edge Chaos?
Tekijä: Koponen, Ismo
Muu tekijä: University of Helsinki, Department of Physics
Päiväys: 2021
Kieli: eng
Sivumäärä: 24
Kuuluu julkaisusarjaan: International Journal of Complexity in Education
ISSN: 2643-4717
URI: http://hdl.handle.net/10138/334237
Avainsanat: 516 Educational sciences
history
science
NETWORK APPROACH
thematic scaffoldings
recall
history
science
metwork approach
thematic scaffoldings
recall
Tekijänoikeustiedot:


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
38_ITK_JCPLXEd_vol.2_2_Koponen_pp.3_26.docx.pdf 1.571MB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot