Suunatud refleksiooni protseduuri rakendamise peamised kasutegurid ja kitsaskohad õpetajakoolituse üliõpilaste ja õpetajate hinnangul

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/336748

Lähdeviite

Allas , R , Leijen , Ä & Toom , A 2020 , ' Suunatud refleksiooni protseduuri rakendamise peamised kasutegurid ja kitsaskohad õpetajakoolituse üliõpilaste ja õpetajate hinnangul ' , Eesti Haridusteaduste Ajakiri , vol. 8 , no. 2 , pp. 85-110 . https://doi.org/10.12697/eha.2020.8.2.04

Julkaisun nimi: Suunatud refleksiooni protseduuri rakendamise peamised kasutegurid ja kitsaskohad õpetajakoolituse üliõpilaste ja õpetajate hinnangul
Toissijainen nimi: The main benefits and challenges of implementing a guided reflection procedure as perceived by student teachers and teachers
Tekijä: Allas, Raili; Leijen, Äli; Toom, Auli
Tekijän organisaatio: Centret för universitetspedagogik HYPE
Avdelningen för pedagogik
Lärarutbildning
Päiväys: 2020-11-01
Kieli: est
Sivumäärä: 26
Kuuluu julkaisusarjaan: Eesti Haridusteaduste Ajakiri
ISSN: 2346-562X
DOI-tunniste: https://doi.org/10.12697/eha.2020.8.2.04
URI: http://hdl.handle.net/10138/336748
Avainsanat: 516 Educational sciences
guided reflection procedure
teacher's professional development
reflection
Vertaisarvioitu: Kyllä
Tekijänoikeustiedot: cc_by_nc_nd
Pääsyrajoitteet: openAccess
Rinnakkaistallennettu versio: publishedVersion


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
16790_Article_Text_17869_1_10_20201020.pdf 371.5KB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot