Theory-driven supervision as a method of strengthening the emerging professional identity of social work students

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/346292

Lähdeviite

Jäppinen , M , Muurinen , H & Kääriäinen , A 2022 , ' Theory-driven supervision as a method of strengthening the emerging professional identity of social work students ' , Relational Social Work , vol. 6 , no. 1 , pp. 3-18 . < https://rsw.erickson.international/ >

Julkaisun nimi: Theory-driven supervision as a method of strengthening the emerging professional identity of social work students
Tekijä: Jäppinen, Maija; Muurinen, Heidi; Kääriäinen, Aino
Tekijän organisaatio: Social Work
Department of Social Research (2010-2017)
Päiväys: 2022-04-01
Kieli: eng
Sivumäärä: 16
Kuuluu julkaisusarjaan: Relational Social Work
ISSN: 2532-3814
URI: http://hdl.handle.net/10138/346292
Avainsanat: 5145 Social work
Vertaisarvioitu: Kyllä
Tekijänoikeustiedot: cc_by_nc_nd
Pääsyrajoitteet: openAccess


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
01_Ja_ppinen_RSW_1_22.pdf 213.8KB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot