Finnish Teachers' Leadership Narratives in a School's Makerspace

Näytä kaikki kuvailutiedot



Pysyväisosoite

http://hdl.handle.net/10138/346353

Lähdeviite

Leskinen , J , Kumpulainen , K & Kajamaa , A 2022 , Finnish Teachers' Leadership Narratives in a School's Makerspace . in K Kumpulainen , A Kajamaa , O Erstad , Å Mäkitalo , K Drotner & S Jakobsdóttir (eds) , Nordic Childhoods in the Digital Age: Insights into contemporary research on communication, learning and education . 1 edn , Routledge , London , pp. 117-127 . https://doi.org/10.4324/9781003145257

Julkaisun nimi: Finnish Teachers' Leadership Narratives in a School's Makerspace
Tekijä: Leskinen, Jasmiina; Kumpulainen, Kristiina; Kajamaa, Anu
Muu tekijä: Kumpulainen, Kristiina
Kajamaa, Anu
Erstad, Ola
Mäkitalo, Åsa
Drotner, Kirsten
Jakobsdóttir, Solveig
Tekijän organisaatio: Department of Education
Learning, Culture & Interventions (LECI)
Julkaisija: Routledge
Päiväys: 2022-07-05
Kieli: eng
Sivumäärä: 11
Kuuluu julkaisusarjaan: Nordic Childhoods in the Digital Age: Insights into contemporary research on communication, learning and education
ISBN: 9781003145257
DOI-tunniste: https://doi.org/10.4324/9781003145257
URI: http://hdl.handle.net/10138/346353
Avainsanat: 516 Educational sciences
Vertaisarvioitu: Kyllä
Tekijänoikeustiedot: cc_by_nc_nd
Pääsyrajoitteet: openAccess
Rinnakkaistallennettu versio: publishedVersion


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
10.4324_9781003145257_13_chapterpdf.pdf 131.7KB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot