The governmentality of marketing discourse

Visa fullständig post

Filer under denna titel

Filer Beskrivning Storlek Format Granska/Öppna
Sk_l_n_et_al_Go ... ty_Marketing_Discourse.pdf 211.2Kb PDF Granska/Öppna
Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://hdl.handle.net/10138/36895
Titel: The governmentality of marketing discourse
Author: Skålén, Per; Fellesson, Markus; Fougère, Martin
Medarbetare: Hanken School of Economics, Management and Organisation, Helsinki
Citation: Skålén , P , Fellesson , M & Fougère , M 2006 , ' The governmentality of marketing discourse ' SCANDINAVIAN JOURNAL OF MANAGEMENT , vol 22 , no. 4 , pp. 275-291 .
Tillhör serie: SCANDINAVIAN JOURNAL OF MANAGEMENT
ISSN: 0956-5221
Permanenta länken (URI): http://hdl.handle.net/10138/36895
Datum: 2006
Detta dokument registreras i samling:

Visa fullständig post

Sök i Helda


Avancerad Sökning

Bläddra

Aktivitet