The perceived benefits of online community participation and their effect on consumer commitment to ethical consumption (Available on Internet)

Visa fullständig post

Filer under denna titel

Filer Storlek Format Granska/Öppna
sihlman.pdf 670.2Kb PDF Granska/Öppna
Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://hdl.handle.net/10138/37020
Titel: The perceived benefits of online community participation and their effect on consumer commitment to ethical consumption (Available on Internet)
Author: Sihlman, Reija
Medarbetare: Svenska handelshögskolan, institutionen för marknadsföring, marknadsföring
Nivå: Magistersavhandling
Permanenta länken (URI): http://hdl.handle.net/10138/37020
Datum: 2012-10-02
Copyright information: Avhandlingen är skyddad av upphovsrätten. Den får läsas och skrivas ut för personligt bruk. Användning i kommersiellt syfte är förbjuden.
Detta dokument registreras i samling:

Visa fullständig post

Sök i Helda


Avancerad Sökning

Bläddra

Aktivitet