DHanken: Logga in

The perceived benefits of online community participation and their effect on consumer commitment to ethical consumption (Available on Internet)

Visa fullständig post

Filer under denna titel

Filer Storlek Format Granska
sihlman.pdf 654.5Kb PDF Granska/Öppna
Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://hdl.handle.net/10138/37020
Titel: The perceived benefits of online community participation and their effect on consumer commitment to ethical consumption (Available on Internet)
Author: Sihlman, Reija
Medarbetare: Svenska handelshögskolan, institutionen för marknadsföring, marknadsföring
Nivå: Magistersavhandling
Permanenta länken (URI): http://hdl.handle.net/10138/37020
Datum: 2012-10-02
Rights: Avhandlingen är skyddad av upphovsrätten. Den får läsas och skrivas ut för personligt bruk. Användning i kommersiellt syfte är förbjuden.

Detta dokument registreras i samling:

Visa fullständig post

Sök i Helda


Avancerad Sökning

Bläddra

Aktivitet