Den dolda marknadsföringens inverkan på företagets brand image (Available on Internet)

Visa fullständig post

Filer under denna titel

Filer Storlek Format Granska/Öppna
håkans.pdf 868.2Kb PDF Granska/Öppna
Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://hdl.handle.net/10138/37507
Titel: Den dolda marknadsföringens inverkan på företagets brand image (Available on Internet)
Author: Håkans, Minéa
Medarbetare: Svenska handelshögskolan, institutionen för marknadsföring, marknadsföring
Nivå: Magistersavhandling
Permanenta länken (URI): http://hdl.handle.net/10138/37507
Datum: 2012-11-12
Copyright information: Avhandlingen är skyddad av upphovsrätten. Den får läsas och skrivas ut för personligt bruk. Användning i kommersiellt syfte är förbjuden.
Detta dokument registreras i samling:

Visa fullständig post

Sök i Helda


Avancerad Sökning

Bläddra

Aktivitet