Consumers’ Attitude Towards Product Placement In Television Programs (Available on Internet)

Show simple item record

dc.contributor Svenska handelshögskolan, institutionen för marknadsföring, marknadsföring sv
dc.contributor Hanken School of Economics, Department of Marketing, Marketing en
dc.contributor.author Zhao, Yuanhan
dc.date.accessioned 2013-05-14T11:50:28Z
dc.date.available 2013-05-14T11:50:28Z
dc.date.issued 2013-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10138/39082
dc.language.iso en fi
dc.publisher Svenska handelshögskolan sv
dc.publisher Hanken School of Economics en
dc.rights Avhandlingen är skyddad av upphovsrätten. Den får läsas och skrivas ut för personligt bruk. Användning i kommersiellt syfte är förbjuden. sv
dc.rights This thesis is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.subject.other Marketing fi
dc.title Consumers’ Attitude Towards Product Placement In Television Programs (Available on Internet) fi
dc.type.ontasot Masters thesis en
dc.type.ontasot Magistersavhandling sv
dc.type.dcmitype text
dc.hanken.rights public internet fi

Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
zhao.pdf 957.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record