Coping with not-knowing by co-confidencing in theatre teacher training : a grounded theory

Näytä kaikki kuvailutiedot

Permalink

http://hdl.handle.net/10138/43220
Julkaisun nimi: Coping with not-knowing by co-confidencing in theatre teacher training : a grounded theory
Tekijä: Untamala, Annemari
Muu tekijä: Esittävien taiteiden tutkimuskeskus (Tutke) / Forskningscentrum för teater, dans och performance / Performing Arts Research Centre
Opinnäytteen taso: väitöstutkimus
väitöskirja
Kuuluu julkaisusarjaan: Acta Scenica
ISSN: 2242-6485
ISBN: 978-952-6670-35-5
Painetun version saatavuus: https://arsca.linneanet.fi/vwebv/holdingsInfo?bibId=456603
URI: http://hdl.handle.net/10138/43220
Päiväys: 2014
Asiasanat (ysa): grounded theory
teatterikasvatus
draamapedagogiikka
taidepedagogiikka
oppiminen
epävarmuus
luottamus
ammatillinen kehitys
Asiasanat (allärs): teaterfostran
konstpedagogik
dramapedagogik
inlärning
osäkerhet
förtroende
professionell utveckling
Asiasanat (lcsh): Drama - Study and teaching.
Theater teachers.
Professional development.
Avainsanat: co-confidencing
not-knowing
theatre pedagogy
theatre teacher training
Tekijänoikeustiedot: Julkaisu on tekijänoikeussäännösten suojaama teos. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
Acta_Scenica_39.pdf 682.0KB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot