Customer Commitment and Key Account Management

Visa fullständig post

Filer under denna titel

Filer Storlek Format Granska/Öppna
421-951-555-635-x.pdf 65.74Kb PDF Granska/Öppna
Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://hdl.handle.net/10227/196
Titel: Customer Commitment and Key Account Management
Author: Ojasalo, Jukka
Medarbetare: Svenska handelshögskolan, Institutionen för marknadsföring och företagsgeografi, marknadsföring
Tillhör serie: Working Papers - 421
ISSN: 0357-4598
ISBN: 951-555-635-x
Abstrakt: What is the nature of customer commitment in business-to-business relationships and what are its antecedents? What Key Account Management practices help to build customer commitment? Commitment is an important element of Key Account Management since customer relationships are built upon a the foundation of commitment. Building long-term key account relationships occurs by enhancing and maintaining their commitment. Customer commitment has various antecedents, and managing commitment involves focusing on these antecedents. This paper explains the nature of commitment and describes its antecedents. It also suggests how to manage each of these antecedents to strengthen customer commitment.
Permanenta länken (URI): http://hdl.handle.net/10227/196
URN:ISBN:951-555-635-x
Datum: 2000
Copyright information: Publikationen är skyddad av upphovsrätten. Den får läsas och skrivas ut för personligt bruk. Användning i kommersiellt syfte är förbjuden.
Detta dokument registreras i samling:

Visa fullständig post

Sök i Helda


Avancerad Sökning

Bläddra

Aktivitet