Juholin, ElisaLuoma-aho, Vilma2018-12-182018-12-182017978-952-68576-1-9http://hdl.handle.net/10138/277788Osa artikkeleista englanniksi.Sisältö: Esipuhe -- Miksi viestintää mitataan? / Juholin & Luoma-aho -- Setting smart objectives / Anne Gregory -- Best practice measurement : listening, learning, adapting / Jim Macnamara -- Measurement tools for exploring online engagement / Rebecca Dolan & Jodie Conduit -- Organisaatioiden sisäisen sosiaalisen median analytiikka ja mittaaminen / Anu Sivunen -- Digitaalisen markkinointiviestinnän tehokkuusmittariston rakentaminen / Joel Järvinen -- Viestinnän mittaaminen big datan avulla / Matti Nelimarkka ja Reijo Sund -- Maineen mittaaminen somedialisaation aikakaudella / Pekka Aula & Jouni Heinonen -- Miten viestiä ja mitata asiakaslähtöisyyttä? / Hannu Saarijärvi -- Integroitu raportointi yritysvastuun mittaamisen ja arvioinnin näkökulmasta / Hannele Mäkelä & Johanna Kujala -- Viestinnän ROI : mahdollisuus vai mahdottomuus? / Petriikka Ohtonen & Elina Ollila.134application/pdffinCC BY 4.0Mitattava viestintähttp://doi.org/10.31885/2018.00030viestintätutkimusmediatutkimusviestintämittaussosiaalinen mediadigitaalinen markkinointimaineasiakaslähtöisyysyritysvastuubig datafulltextopenAccessbookhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.fi