Monthly download statistics
The entire DSpace
/
Väitöskirjat ja tutkielmat
/
Lisensiaatintyöt
/ Humanistinen tiedekunta
1 / 2023
2 / 2023
3 / 2023
4 / 2023
5 / 2023
6 / 2023
7 / 2023
8 / 2023
9 / 2023
10 / 2023
11 / 2023
12 / 2023
Total
Arkeologia, historialliset kartat ja paikkatieto
35
35
39
22
44
28
30
35
28
59
43
27
425
Characteristics of heavy metal chord structures : their acoustic and modal construction, and relation to modal and tonal context
10
10
16
18
7
9
8
10
9
8
17
2
124
Environmental change and human history in the Jabal Harun area, Jordan
12
8
16
7
14
21
5
2
2
2
0
4
93
Heavy metal vocal technique terminology compendium : a poietic perspective
78
96
91
139
116
75
48
51
47
62
82
40
925
Helmet koruina ja symbolina : esimerkkinä Luistarin, Anivehmaanmäen ja Köyliönsaaren kalmistolöydöt
3
1
7
2
6
4
1
3
2
4
0
2
35
Hiljainen kirjallisuus : Kari Aronpuron Aperitiff - avoin kaupunki modernistisena kollaasiromaanina
9
6
3
35
42
13
13
12
13
25
29
16
216
Johannes Hakalan ilmestyskirja : Antti Tuurin Uuden Jerusalemin ja Maan avaruuden tekstienväliset kytkennät Raamattuun
26
16
24
21
12
15
9
21
39
27
34
24
268
Lausunta taiteena ja tapahtumana : tekstikeskeisyys, esittäjäkeskeisyys ja lausunnan positiot lausuntaa koskevan kirjallisen aineiston ja teatterintutkimuksen viitekehyksessä
12
13
18
16
13
10
7
8
4
7
15
9
132
Loogis-nomologinen tutkielma empiirisistä aspekteista
7
5
9
14
9
9
1
3
1
5
2
3
68
Papin pojasta suurteollisuusmieheksi : Alfred Kihlman ja nousevan keskiluokan sosiaaliset verkostot 1800-luvun Suomessa
15
14
12
13
24
16
11
22
14
14
26
10
191
Rajakarjalainen sukunimistö ja sen muuttuminen
1108
1235
891
915
872
829
442
549
569
589
635
822
9456
Saamelaiset ja saamelaisuus Helsingin Sanomien, Inarinmaan/Inarilaisen ja Lapin Kansan artikkeleissa 1991 ja 2011
14
36
10
35
19
14
5
13
24
17
27
27
241
Tanssi Möbiuksen renkaalla : Alain Robbe-Grillet'n romaani Djinn ja kirjallisuuden välitila
17
11
12
15
11
9
3
5
8
7
8
10
116
Virtual versus classroom language teaching : a comparative study of the learning outcomes and student responses between two English reading comprehension groups
4
4
2
6
7
5
3
0
1
3
2
3
40