| The entire DSpace / Oppimateriaalit / Yhteiskuntatieteet / Social sciences | 7 / 2023 | 8 / 2023 | 9 / 2023 | 10 / 2023 | 11 / 2023 | 12 / 2023 | 1 / 2024 | 2 / 2024 | 3 / 2024 | 4 / 2024 | 5 / 2024 | 6 / 2024 | Total |
|---|
| [Lausunto väitöskirjasta:] Linnakangas, Esko: Urheilu ja verotus | 2 |
3 |
5 |
1 |
5 |
2 |
6 |
3 |
5 |
1 |
0 |
0 |
33 |
| Ackvisitionskontrollens anatomi : rättsekonomiska tviver | 0 |
0 |
4 |
1 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
10 |
| Aikuisen afasia | 7 |
8 |
11 |
18 |
22 |
9 |
11 |
9 |
6 |
17 |
15 |
2 |
135 |
| Aikuislukion uskonnonopetus ja persoonallisesti merkittävät oppimiskokemukset | 0 |
1 |
0 |
2 |
0 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
4 |
2 |
17 |
| Aktuella historiska och moderna vuxenpedagogiska frågor i Finland | 0 |
3 |
4 |
1 |
3 |
5 |
1 |
0 |
1 |
2 |
2 |
2 |
24 |
| Arvokilpailujen myöntämisoikeutta koskeva päätöksenteko urheilun lajiliitossa. | 1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
3 |
4 |
0 |
0 |
2 |
0 |
2 |
14 |
| Asianosaisten määräämistoimista rikosprosessissa | 5 |
1 |
7 |
8 |
6 |
6 |
2 |
2 |
0 |
3 |
2 |
3 |
45 |
| Avioeroprosessin piirteet | 4 |
3 |
2 |
8 |
6 |
4 |
6 |
3 |
7 |
5 |
3 |
2 |
53 |
| Baltic Sea : security tomorrow : three future scenarios | 1 |
2 |
5 |
3 |
9 |
6 |
5 |
3 |
0 |
4 |
0 |
4 |
42 |
| Between precedent and the present | 1 |
0 |
3 |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
2 |
11 |
| Due diligence med hänsyn till aktiebolags-, värdepappersmarknads- och konkurrensrättsliga aspekter | 4 |
4 |
2 |
4 |
5 |
1 |
7 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
34 |
| Eettinen näkökulma arviointiin : miten ja kenen hyvää etsitään | 11 |
12 |
23 |
20 |
53 |
15 |
36 |
30 |
30 |
59 |
71 |
12 |
372 |
| Erittäin tärkeä yleinen etu syyttäjän syyteoikeuden perustana | 9 |
26 |
24 |
53 |
65 |
47 |
54 |
32 |
43 |
34 |
38 |
17 |
442 |
| Erityiset oikeudet maakaaren kirjaamisjärjestelmässä. | 29 |
5 |
6 |
33 |
28 |
15 |
32 |
47 |
63 |
40 |
34 |
29 |
361 |
| Esitys kaivoslain uudistamiseksi | 4 |
1 |
6 |
3 |
6 |
3 |
5 |
13 |
8 |
11 |
4 |
2 |
66 |
| Ett folkrättsligt perspektiv på kriminaliseringen av krigsförbrytelser, folkmord och brott mot mänskligheten i Finland | 1 |
2 |
2 |
3 |
4 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
15 |
| Euroopan sosiaaliset ihmisoikeudet vuonna 00 | 2 |
2 |
0 |
4 |
2 |
0 |
2 |
7 |
4 |
4 |
2 |
0 |
29 |
| Euroopan unioni ja oikeusvaltio | 3 |
7 |
4 |
11 |
12 |
6 |
4 |
8 |
9 |
9 |
6 |
6 |
85 |
| Eurooppalainen uskonnonopettaja | 2 |
4 |
37 |
9 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
68 |
| Eurooppalaistuva rikosoikeus | 1 |
4 |
6 |
6 |
3 |
7 |
1 |
3 |
4 |
8 |
1 |
2 |
46 |
| Eurooppayhtiö cross border -fuusiossa | 1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
10 |
4 |
1 |
5 |
2 |
32 |
| EY:n oikeuden perusvaikutuksista jäsenvaltioiden tuomioistuinten toiminnassa | 5 |
5 |
0 |
3 |
2 |
4 |
12 |
2 |
1 |
1 |
0 |
1 |
36 |
| Fonetiikan deskriptiivisiä peruskäsitteitä | 0 |
0 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
6 |
14 |
28 |
11 |
8 |
82 |
| Från regeringsformen till grundlagen | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| Förmögenhetsöverföringar inom familjen | 1 |
3 |
1 |
1 |
5 |
1 |
2 |
2 |
0 |
2 |
1 |
1 |
20 |
| Grunderna i förvaltningsförfarande- och förvaltningsprocessrätt : Kursmaterial | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| Hallintomenettely- ja hallintoprosessioikeuden perusteet : Kurssimateriaali | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| Harmonisering av den straffrättsliga lagstiftningen och konsekvenser för den nationella lagstiftningen : materiella och rättskipningsrelaterade stötestenar | 0 |
4 |
1 |
2 |
3 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
1 |
1 |
16 |
| Harmonisering, samordning och ömsesidig förtroende inom europeiska unionen : utvecklingen inom familjerätt | 0 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
4 |
1 |
2 |
15 |
| Historia koulussa | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| History and rhetoric | 0 |
3 |
3 |
0 |
3 |
9 |
2 |
6 |
5 |
6 |
0 |
0 |
37 |
| Holhousviranomaisen lupa, pesänselvitys ja perinnönjako | 6 |
11 |
10 |
8 |
8 |
3 |
4 |
3 |
5 |
3 |
4 |
7 |
72 |
| Huolen harmaa vyöhyke | 17 |
41 |
113 |
113 |
26 |
19 |
117 |
45 |
42 |
19 |
28 |
10 |
590 |
| Huumausainetutkimukset keskusrikospoliisin laboratoriossa : 30 vuotta poliisin ja tuomioistuinten tukena | 1 |
6 |
2 |
1 |
1 |
3 |
1 |
7 |
1 |
3 |
0 |
4 |
30 |
| Ikääntyvien asumiseen ja asumista tukeviin palveluihin liittyvä suomalainen tutkimus ja hankkeet 2000-luvulla (2000–2005) | 3 |
5 |
3 |
6 |
4 |
9 |
17 |
19 |
20 |
7 |
7 |
5 |
105 |
| Informationens fria rörlighet ur upphovsrättsligt perspektiv | 0 |
8 |
1 |
2 |
1 |
4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
32 |
| Interactive expertise : studies in distributed working intelligence | 1 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
4 |
3 |
4 |
6 |
7 |
42 |
| International project financing as contractual risk minimization arrangements | 10 |
15 |
7 |
18 |
33 |
37 |
14 |
36 |
15 |
36 |
25 |
14 |
260 |
| Janus : sosiaalipolitiikan ja sosiaaltyön tutkimuksen aikakauslehti 4/2013 | 2 |
1 |
3 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
2 |
5 |
1 |
2 |
20 |
| Joukkueurheilun yhtiöityminen | 1 |
4 |
11 |
3 |
3 |
0 |
8 |
5 |
4 |
6 |
1 |
3 |
49 |
| Julkisen vallan velvoite edistää sähköisen identiteetin ja verkkoyhteiskunnan infrastruktuurin turvallisuutta | 2 |
3 |
2 |
3 |
6 |
2 |
3 |
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
29 |
| Julkisuusperiaate informaatioyhteiskunnassa | 2 |
4 |
17 |
12 |
12 |
8 |
12 |
12 |
11 |
13 |
15 |
2 |
120 |
| Jännittäminen ja opiskelukyky | 2 |
6 |
2 |
10 |
10 |
7 |
18 |
28 |
11 |
7 |
3 |
3 |
107 |
| Jäämistöosituksessa ja perinnönjaossa huomioon otettavat seikat luovutusvoiton verosuunnittelun kannalta | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| KA1 sivuaineopiskelijoille : luentomoniste | 14 |
19 |
72 |
42 |
58 |
21 |
36 |
28 |
30 |
23 |
28 |
12 |
383 |
| Kansainvälisen perhe- ja perintöoikeuden viimeaikaisesta kehityksestä | 3 |
4 |
1 |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
7 |
0 |
1 |
22 |
| Kansalaiset ja hallinnon sähköinen asiointi | 0 |
0 |
2 |
5 |
5 |
4 |
0 |
1 |
2 |
0 |
0 |
3 |
22 |
| Kansallinen yrityskauppavalvonta | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| Kasvun vuosisata | 2 |
4 |
3 |
3 |
6 |
7 |
1 |
8 |
2 |
4 |
1 |
10 |
51 |
| Keskustelua sosiaalityön metodista | 7 |
5 |
2 |
7 |
5 |
6 |
7 |
7 |
8 |
5 |
5 |
2 |
66 |
| Kieli, kulttuuri ja arki | 0 |
2 |
4 |
1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
2 |
0 |
17 |
| Kielididaktiikan nykypainotuksia | 6 |
4 |
9 |
8 |
8 |
4 |
9 |
16 |
8 |
2 |
1 |
0 |
75 |
| Kieltenopettaja työnsä tutkijana : tutkimusmetodologiset affordanssit ja oma polkuni | 0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
2 |
3 |
2 |
3 |
17 |
| Kiinteistöleasing, omistusoikeuspohjainen vakuusjärjestely | 7 |
10 |
2 |
6 |
4 |
0 |
6 |
7 |
7 |
13 |
14 |
2 |
78 |
| Kirjaamisen edellytysten tutkimisesta arvo-osuusjärjestelmässä | 0 |
2 |
5 |
0 |
4 |
2 |
11 |
4 |
4 |
5 |
2 |
3 |
42 |
| Kirjaamisesta arvo-osuusjärjestelmässä | 4 |
1 |
5 |
4 |
0 |
1 |
2 |
6 |
9 |
12 |
6 |
2 |
52 |
| Kognitiivisen oppimisnäkemyksen tausta | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
2 |
4 |
0 |
0 |
0 |
10 |
| Komissiosta vaihtoehtoisena vakuusmuotona | 3 |
2 |
4 |
4 |
9 |
2 |
5 |
13 |
3 |
4 |
1 |
0 |
50 |
| Konsignaatiosta itsenäisenä vakuusmuotona | 3 |
1 |
5 |
2 |
3 |
4 |
3 |
7 |
1 |
3 |
2 |
3 |
37 |
| Koulun uskonnonopetuksen ja uskonnon aineenopettajakoulutuksen ajankohtaisia näkökulmia | 5 |
7 |
8 |
8 |
3 |
6 |
5 |
7 |
12 |
34 |
17 |
2 |
114 |
| Koulutusteiden risteysasemilla : pysyvyyksiä ja muutoksia nuorten suunnitelmissa | 0 |
5 |
1 |
3 |
5 |
0 |
2 |
2 |
98 |
2 |
0 |
1 |
119 |
| Kysymys valittajaa koskevan päätöksen sääntöjenvastaisuudesta urheilun oikeusturvalautakunnan toimivallan kannalta | 0 |
1 |
8 |
22 |
10 |
1 |
1 |
2 |
0 |
2 |
0 |
0 |
47 |
| Käytäntötutkimuksen taito | 1 |
13 |
11 |
9 |
9 |
19 |
13 |
21 |
15 |
11 |
7 |
3 |
132 |
| Lahden dopingjupakan juridiikkaa | 1 |
0 |
2 |
5 |
5 |
7 |
1 |
3 |
3 |
2 |
3 |
0 |
32 |
| Lakiosa eilen, tänään ja huomenna | 19 |
8 |
23 |
2 |
4 |
2 |
15 |
4 |
14 |
25 |
6 |
6 |
128 |
| Laskentatoimen asiantuntijan asema rikostutkinnassa | 1 |
1 |
1 |
4 |
4 |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
2 |
2 |
19 |
| Lastensuojelua käyttävät perheet | 26 |
21 |
23 |
15 |
15 |
19 |
18 |
27 |
14 |
11 |
16 |
15 |
220 |
| Law as interpretation | 175 |
176 |
69 |
111 |
78 |
55 |
39 |
99 |
143 |
128 |
94 |
59 |
1226 |
| Leasing-rahoitus ja vastuun toteuttaminen eräissä sivullissuhteissa | 4 |
6 |
4 |
7 |
5 |
8 |
11 |
10 |
13 |
14 |
7 |
1 |
90 |
| Luentoja mikrotalousteoriasta (KA4) | 15 |
77 |
453 |
371 |
226 |
161 |
159 |
164 |
143 |
64 |
14 |
19 |
1866 |
| Luentoja väestötaloustieteestä : menetelmiä ja tuloksia | 3 |
3 |
6 |
5 |
2 |
1 |
5 |
11 |
6 |
2 |
1 |
0 |
45 |
| Luottojen arvopaperistaminen Suomessa oikeudelliselta kannalta | 3 |
2 |
6 |
1 |
4 |
47 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
69 |
| Luottokauppa omistuksenpidätysehdoin jälleenmyyntiä varten | 7 |
2 |
5 |
21 |
12 |
0 |
16 |
6 |
4 |
11 |
2 |
0 |
86 |
| Läheinen ja erityisen läheinen | 2 |
8 |
16 |
29 |
23 |
15 |
21 |
21 |
36 |
18 |
12 |
24 |
225 |
| Lääkäri ja henkilökohtaiseen koskemattomuuteen puuttuminen : lääkintäoikeuden kehityksestä eräiden sääntelyesimerkkien valossa | 4 |
2 |
3 |
5 |
5 |
2 |
7 |
7 |
5 |
3 |
11 |
3 |
57 |
| Löneskillnader mellan män och kvinnor inom metallindustrin | 1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
5 |
5 |
3 |
2 |
2 |
26 |
| Maiden erilaisuudesta huolimatta dynaaminen pohjoismainen malli olemassa, pohjoismainen hyvinvointivaltio | 4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
3 |
1 |
3 |
1 |
2 |
0 |
1 |
34 |
| Mediakasvatus median ja kasvatuksen alueena : deskriptiivisen mediakasvatuksen ja didaktiikan näkökulmia | 7 |
5 |
6 |
4 |
3 |
0 |
3 |
3 |
1 |
3 |
16 |
20 |
71 |
| Mediamatkalla ilmaisupäiväkoti Illusiassa | 0 |
1 |
0 |
2 |
3 |
1 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
0 |
16 |
| Menneet ja nykyiset käsitteet oikeuden ja yhteiskunnan aatehistoriassa | 0 |
1 |
1 |
1 |
4 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
14 |
| Miksi Wittgenstein (lähes) vaikeni etiikasta? | 7 |
5 |
2 |
1 |
4 |
8 |
8 |
4 |
4 |
3 |
1 |
2 |
49 |
| Miten uskontoa opitaan? | 0 |
0 |
10 |
4 |
2 |
5 |
6 |
2 |
3 |
3 |
2 |
1 |
38 |
| Mitä on käytännöllinen etiikka | 1 |
1 |
8 |
3 |
3 |
1 |
4 |
0 |
1 |
4 |
4 |
7 |
37 |
| Mitä on soveltava etiikka? | 4 |
10 |
26 |
24 |
19 |
20 |
23 |
11 |
16 |
17 |
19 |
6 |
195 |
| Monetarism, keynesianism and the institutional status of central banks | 1 |
1 |
0 |
0 |
6 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
4 |
2 |
22 |
| Moniäänisyys ja koherenssi suomea toisena kielenä kirjoittavien teksteissä | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| Multi-, inter- and transdisciplinary affordances in foreign language education : from singularity to multiplicity | 7 |
2 |
4 |
5 |
5 |
15 |
10 |
18 |
6 |
5 |
10 |
7 |
94 |
| Naisystävällisempään yliopistoon? : tiedenaiset ja muutoksen visiot | 0 |
1 |
0 |
5 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
12 |
| Napster ja tekijänoikeuden uudet ongelmakohdat | 0 |
3 |
1 |
0 |
2 |
2 |
1 |
4 |
2 |
2 |
0 |
3 |
20 |
| Näkökohtia päätöksenteossa Euroopan sisämarkkinafederaatiossa | 0 |
1 |
2 |
0 |
5 |
5 |
1 |
3 |
5 |
4 |
3 |
1 |
30 |
| Oikeudellinen ratkaisutoiminta ja oikeuslähdeoppi : kurssiaineistoa | 5 |
1 |
4 |
6 |
1 |
7 |
6 |
2 |
6 |
5 |
3 |
4 |
50 |
| Oikeudelliset teoriat ja oikeustiede : esimerkkinä sopimusoikeus | 42 |
19 |
33 |
22 |
43 |
22 |
26 |
30 |
20 |
8 |
9 |
17 |
291 |
| Oikeustaloustieteen aakkoset | 4 |
14 |
55 |
20 |
22 |
16 |
13 |
12 |
14 |
15 |
13 |
5 |
203 |
| Oikeustoimen tehottomuus, kollisio ja dynaaminen suoja | 6 |
1 |
4 |
4 |
9 |
7 |
4 |
6 |
5 |
2 |
3 |
3 |
54 |
| Opettajan uskonnollisuuden merkitys koulukasvatuksessa ja uskonnon opetuksessa | 0 |
0 |
2 |
4 |
4 |
10 |
7 |
5 |
2 |
1 |
5 |
6 |
46 |
| Opettamisjärjestys suomen kielen oppikirjoissa | 1 |
3 |
3 |
6 |
4 |
6 |
5 |
16 |
7 |
6 |
6 |
8 |
71 |
| Oppiminen kestävään kehitykseen : ihmiskunnan suurin haaste : teoriaa ja menetelmiä YK:n kestävää kehityksestä edistävän kasvatuksen vuosikymmenelle (2005-2014) | 2 |
0 |
3 |
5 |
7 |
5 |
4 |
7 |
3 |
6 |
2 |
1 |
45 |
| Osituksen yhteydessä tapahtuvien omistajanvaihdosten varainsiirtoverotuksesta | 5 |
15 |
12 |
10 |
7 |
13 |
10 |
6 |
6 |
7 |
8 |
4 |
103 |
| Osnovy teorii vyboročnogo metoda | 1 |
3 |
3 |
1 |
3 |
1 |
3 |
4 |
4 |
2 |
1 |
1 |
27 |
| Ovatko tilastolliset tutkimustulokset vain monimutkaisesti perusteltuja mielipiteitä? | 0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
1 |
1 |
6 |
1 |
2 |
3 |
2 |
19 |
| Palvelujen tarjoamisen vapaus ja yleistä etua koskevat tavoitteet | 1 |
0 |
3 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
14 |
| Palvelujen vapaata liikkuvuutta rajoittavat yleistä etua koskevat tavoitteet Euroopan yhteisöjen tuomioistuimen oikeuskäytännön valossa | 0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
4 |
1 |
2 |
2 |
1 |
0 |
14 |
| Parempi on hyvän vihollinen : mannereurooppalaisen kriminalistiikan piirteitä ennen toista maailmansotaa | 2 |
7 |
9 |
5 |
7 |
2 |
10 |
8 |
4 |
6 |
2 |
4 |
66 |
| Penal policy and prisoner rates in Scandinavia | 0 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
1 |
4 |
1 |
1 |
16 |
| Perheen ja pätkätyön yhdistäminen : raskaussyrjinnän kiellosta määräaikaisissa palvelussuhteissa | 3 |
2 |
1 |
2 |
5 |
1 |
3 |
3 |
5 |
4 |
4 |
1 |
34 |
| Perustietoa opetuksesta | 6 |
38 |
54 |
116 |
213 |
104 |
159 |
141 |
119 |
146 |
89 |
66 |
1251 |
| Praksis vai gnoosis? : ortodoksisen uskonnon opettajien käsityksiä oppiaineen tehtävistä | 2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
5 |
0 |
9 |
| Puheterapiatutkimus : logopedian ydin | 8 |
1 |
3 |
3 |
1 |
4 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
28 |
| Pulp & fiction : tarinoita globalisaatiosta ja sellutehtaasta | 0 |
8 |
0 |
1 |
6 |
0 |
11 |
0 |
4 |
6 |
4 |
2 |
42 |
| Quantitative history on people’s history: two methods in conflict? | 0 |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
6 |
| Resurssien kuvailu kirjastojen tulevissa tietojärjestelmissä | 1 |
1 |
0 |
1 |
2 |
0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
9 |
| Rikospaikkakäyttäytyminen ja tekijän piirteet suomalaisissa henkirikoksissa : alustava tarkastelu | 2 |
4 |
2 |
1 |
2 |
3 |
0 |
3 |
0 |
1 |
1 |
1 |
20 |
| Sekoitettavuus ja mielleyhtymä tavaramerkkioikeudessa : tavaramerkin funktiot, oikeudelliset ongelmat, oikeuskäytäntöä | 2 |
2 |
3 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
6 |
0 |
1 |
0 |
39 |
| Selkeyttäviä vuoropuheluja moniammatilliseen yhteistyöhön | 1 |
3 |
5 |
2 |
2 |
9 |
4 |
3 |
3 |
1 |
2 |
0 |
35 |
| Sosiaalilainsäädännön kehitys Suomessa : sarja hallitsemattomia rakennemuutoksia. | 1 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
7 |
4 |
8 |
11 |
4 |
0 |
47 |
| Sponsoritutkimuksiin liittyvä korvausvastuu : kuka korvaa kenelle? | 2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
2 |
4 |
8 |
1 |
6 |
1 |
2 |
35 |
| Sukupolvenvaihdos verotuksen kannalta ja sen verohuojennukset | 3 |
1 |
0 |
140 |
2 |
3 |
6 |
4 |
11 |
10 |
8 |
4 |
192 |
| Suomalaisen yhteiskunnan sosiaalityön kuva | 9 |
22 |
14 |
21 |
33 |
19 |
24 |
16 |
21 |
23 |
9 |
4 |
215 |
| Suomen oikeuden historiallisia kehityslinjoja | 17 |
48 |
7 |
19 |
15 |
17 |
8 |
24 |
18 |
8 |
10 |
18 |
209 |
| Suomen synty paikallisena ilmiönä 1890-1933 | 6 |
12 |
105 |
17 |
28 |
21 |
118 |
51 |
32 |
24 |
16 |
21 |
451 |
| Suomi vieraana kielenä foneettiselta kannalta | 1 |
3 |
6 |
5 |
13 |
16 |
3 |
7 |
6 |
8 |
2 |
6 |
76 |
| Suurten ikäluokkien jälkeen työvoimapula? | 2 |
4 |
3 |
4 |
8 |
3 |
4 |
4 |
6 |
4 |
0 |
0 |
42 |
| Symbolinen modernissa politiikassa | 5 |
9 |
20 |
13 |
12 |
15 |
34 |
23 |
37 |
31 |
25 |
10 |
234 |
| Syvenevä integraatio ja aluetaloudellinen kehitys | 1 |
2 |
3 |
4 |
2 |
2 |
2 |
5 |
2 |
2 |
1 |
3 |
29 |
| Talouspoliittinen yhteistyö ja euro | 2 |
3 |
3 |
0 |
2 |
6 |
5 |
0 |
1 |
2 |
3 |
1 |
28 |
| Talousrikollisuuden muuttuvat piirteet, vaikutukset ja torjunnan haasteet | 2 |
2 |
5 |
3 |
1 |
0 |
7 |
2 |
4 |
3 |
2 |
0 |
31 |
| Tasa-arvolakiin perustuva positiivinen erityiskohtelu erityisesti virkanimityksissä | 4 |
5 |
7 |
3 |
4 |
5 |
6 |
6 |
8 |
14 |
3 |
3 |
68 |
| Tasavertaisen katsomusopetuksen haasteet : pienryhmäisten uskontojen ja elämänkatsomustiedon opetus Suomessa | 9 |
11 |
10 |
24 |
9 |
9 |
8 |
4 |
14 |
8 |
6 |
3 |
115 |
| Tavanomaisen irtaimen esineen sale and lease back -järjestelystä vakuustarkoituksessa | 7 |
9 |
0 |
3 |
2 |
2 |
1 |
0 |
1 |
3 |
1 |
3 |
32 |
| The concept of experiential learning and John Dewey's theory of reflective thought and action | 13 |
7 |
11 |
6 |
8 |
29 |
40 |
7 |
10 |
22 |
6 |
2 |
161 |
| The role of co-operative entrepreneurship in the modern market environment | 11 |
22 |
16 |
30 |
17 |
26 |
11 |
20 |
33 |
17 |
10 |
6 |
219 |
| Tieteiden välissä : johdatus monitieteisyyteen, tieteidenvälisyyteen ja poikkitieteisyyteen | 1 |
6 |
34 |
27 |
26 |
18 |
35 |
34 |
23 |
14 |
20 |
3 |
241 |
| Tietoyhteiskuntaa ymmärtämässä | 9 |
4 |
6 |
7 |
8 |
10 |
8 |
7 |
9 |
10 |
6 |
2 |
86 |
| Tutkijan päätöksenteko rikosteknisten jälkitutkimusten metodologiassa | 2 |
2 |
6 |
2 |
3 |
1 |
123 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
143 |
| Tutkiva opiskelu fysiikassa ja kemiassa | 2 |
0 |
4 |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
13 |
| Tvistlösningen i försäkringsnämnden : ett etablerat alternativ | 1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
4 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
16 |
| Työtaisteluoikeuden rajoittamisesta | 1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
3 |
6 |
6 |
2 |
2 |
1 |
29 |
| Ulkosopimusten asema ja oikeusvaikutukset EY:n oikeudessa | 2 |
2 |
3 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
10 |
| Urheilun oikeusturvalautakunnan jutut 1998-1999 | 0 |
0 |
0 |
1 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
| Urheiluoikeus liikuntatiedettä vai oma oikeudenalansa? | 2 |
1 |
0 |
2 |
1 |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
0 |
21 |
| Urheilutoiminnan yhtiöittämisen veroedut ja haitat | 4 |
4 |
7 |
9 |
7 |
13 |
8 |
5 |
10 |
16 |
3 |
4 |
90 |
| Urheiluvahingot rikosoikeuden kartalla | 3 |
7 |
13 |
9 |
15 |
6 |
21 |
20 |
24 |
10 |
3 |
5 |
136 |
| Uskonnonopetuksen ydinkysymyksiä peruskoulun synnyssä | 3 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
14 |
| Uskonnonopetus Englannissa : oppiaineen ja sen didaktiikan viimeaikaista tutkimus- ja kehitystyötä | 0 |
2 |
0 |
2 |
4 |
3 |
0 |
1 |
4 |
0 |
1 |
0 |
17 |
| Uusi rahoitusvakuuksia koskeva lainsäädäntö : eräitä näkökohtia vakuusdirektiivin täytäntöönpanosta Suomessa | 0 |
3 |
10 |
6 |
9 |
6 |
5 |
13 |
4 |
10 |
5 |
4 |
75 |
| Vahingonkorvauksesta arvo-osuusjärjestelmässä | 0 |
2 |
0 |
0 |
1 |
1 |
5 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
17 |
| Vahingonkorvausoikeuden luennot | 33 |
57 |
97 |
121 |
106 |
52 |
86 |
91 |
63 |
72 |
50 |
21 |
849 |
| Vajaavaltaisen edustamisesta holhousasioissa | 1 |
6 |
4 |
20 |
12 |
8 |
18 |
8 |
8 |
2 |
5 |
2 |
94 |
| Valta ja asiakassuhde | 2 |
5 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
10 |
46 |
6 |
5 |
5 |
92 |
| Valtion virkaehtosopimusasioiden pääsopimus 21.12.1993 | 2 |
2 |
1 |
1 |
4 |
3 |
6 |
5 |
11 |
1 |
3 |
0 |
39 |
| Vastuu hoitamatta jääneestä urheilijan sosiaaliturvasta | 2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
0 |
1 |
3 |
5 |
4 |
1 |
24 |
| Verkkoyhteiskunnan oikeutta: johdatusta aiheeseen | 3 |
1 |
2 |
3 |
4 |
2 |
1 |
3 |
2 |
3 |
3 |
1 |
28 |
| Vierasvelkavakuus ja velallisen insolvenssista johtuva takaisinsaantiriski oikeuskäytännön valossa | 8 |
7 |
8 |
5 |
10 |
4 |
25 |
17 |
22 |
25 |
24 |
12 |
167 |
| Viisi vuotta Bosmanista : kansalliset siirtokorvaukset yhä käytössä | 3 |
1 |
5 |
5 |
5 |
1 |
12 |
10 |
3 |
11 |
9 |
4 |
69 |
| Visualising future foreign language education : from revision and supervision to vision | 1 |
2 |
1 |
4 |
4 |
0 |
9 |
2 |
3 |
3 |
0 |
3 |
32 |
| Voiko urheiluseura omistaa pelaajan? | 3 |
2 |
11 |
4 |
10 |
3 |
5 |
0 |
1 |
9 |
6 |
1 |
55 |
| Yhteisen omaisuuden jakaminen toimitusosituksessa ja toimituserottelussa | 5 |
19 |
24 |
27 |
20 |
12 |
17 |
19 |
19 |
19 |
12 |
6 |
199 |
| YK:n kestävää kehitystä edistävän kasvatuksen vuosikymmen (2005-2014) biologian ja kestävän kehityksen didaktiikan ja opettajan työn näkökulmasta | 0 |
2 |
9 |
21 |
8 |
6 |
4 |
3 |
2 |
5 |
5 |
4 |
69 |
| Yrityskauppavalvonta ja muut kilpailunrajoittamislain uudistukset | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
| Yrityskiinnityslain käteispanttauskielto ja erityisrahoitussopimusten vakuusjärjestelyt | 5 |
6 |
3 |
2 |
1 |
5 |
6 |
4 |
9 |
3 |
9 |
0 |
53 |
| Yritämme ottaa päihdeongelman puheeksi | 1 |
3 |
1 |
1 |
0 |
1 |
4 |
2 |
0 |
2 |
1 |
0 |
16 |