The entire DSpace / Julkaisusarjat / Kriminologian ja oikeuspolitiikan instituutti | 1 / 2023 | 2 / 2023 | 3 / 2023 | 4 / 2023 | 5 / 2023 | 6 / 2023 | 7 / 2023 | 8 / 2023 | 9 / 2023 | 10 / 2023 | 11 / 2023 | 12 / 2023 | Total |
---|
Arjen ongelmat, riidat ja ratkaisut : kyselytutkimus arjen ongelmista, joilla on oikeudellinen ulottuvuus | 0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
64 |
17 |
83 |
25 |
15 |
11 |
11 |
256 |
Asiamieskielto ja perintäkulut | 10 |
21 |
17 |
21 |
24 |
10 |
9 |
12 |
7 |
9 |
14 |
13 |
167 |
Asianajajien valvonta yhteissääntelynä | 17 |
19 |
17 |
20 |
10 |
15 |
11 |
8 |
14 |
12 |
13 |
8 |
164 |
Asuntohäädöt 2000-luvun Suomessa | 9 |
5 |
10 |
13 |
11 |
15 |
4 |
8 |
5 |
3 |
0 |
1 |
84 |
Avioehtosopimukset ja osituksen moitteet | 14 |
8 |
14 |
9 |
9 |
6 |
6 |
6 |
10 |
5 |
6 |
2 |
95 |
Aviovarallisuusjärjestelmä lakimiesten näkökulmasta | 8 |
5 |
12 |
7 |
9 |
6 |
5 |
6 |
2 |
5 |
4 |
3 |
72 |
Better Regulation : A Critical Assessment | 35 |
13 |
19 |
16 |
19 |
9 |
19 |
72 |
15 |
6 |
9 |
11 |
243 |
Brottslighet bland finskspråkiga och svenskspråkiga ungdomar | 8 |
5 |
9 |
6 |
8 |
7 |
5 |
6 |
2 |
1 |
5 |
1 |
63 |
Changing Forms of Legal and Non-Legal Institutions and New Challenges for the Legislator | 25 |
19 |
27 |
32 |
57 |
17 |
8 |
9 |
15 |
3 |
11 |
11 |
234 |
Correlates of Violent Behaviour among Finnish Adolescents Aged 12 to 18 | 2 |
0 |
2 |
4 |
3 |
1 |
1 |
3 |
0 |
5 |
3 |
1 |
25 |
Delinquent Behaviour in Nordic Capital Cities | 2 |
8 |
9 |
6 |
8 |
7 |
2 |
6 |
8 |
6 |
7 |
5 |
74 |
Eduskunnan valiokuntien näkemys lainvalmistelutyön laadusta | 5 |
8 |
5 |
5 |
11 |
16 |
8 |
5 |
6 |
22 |
24 |
14 |
129 |
Ehdoton vankeus, yhdyskuntapalvelu ja rikosuusiminen | 1 |
2 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
49 |
Empiirinen tutkimus oikeustieteessä | 33 |
38 |
47 |
33 |
42 |
44 |
23 |
18 |
44 |
64 |
51 |
34 |
471 |
Ero lapsiperheessä : elatus, sopiminen ja vuoroasuminen | 16 |
44 |
27 |
20 |
18 |
16 |
26 |
17 |
21 |
49 |
36 |
23 |
313 |
Eräiden talousrikosten rangaistuskäytäntö | 16 |
6 |
9 |
12 |
7 |
6 |
6 |
1 |
10 |
3 |
4 |
4 |
84 |
Etusivujen väkivalta : väkivalta iltapäivälehtien etusivuilla, todellisuudessa ja ihmisten peloissa 1980-2000 | 4 |
8 |
2 |
7 |
4 |
2 |
1 |
2 |
4 |
9 |
14 |
9 |
66 |
From the social sector to selective individualized prison practices? : a study on substance abuse among prisoners and its treatment | 5 |
2 |
7 |
3 |
4 |
2 |
3 |
2 |
2 |
5 |
0 |
0 |
35 |
Helsingin nuoret rikosten tekijöinä 2006 | 6 |
5 |
5 |
7 |
5 |
3 |
7 |
0 |
3 |
7 |
3 |
2 |
53 |
Helsingin nuoret rikosten uhreina ja tekijöinä | 15 |
4 |
8 |
4 |
7 |
9 |
0 |
10 |
12 |
7 |
4 |
3 |
83 |
Henkirikokset 1998-2000 : tutkimus poliisin tietoon vuosina 1998-2000 tulleista henkirikoksista | 5 |
3 |
3 |
4 |
3 |
10 |
0 |
8 |
8 |
15 |
12 |
18 |
89 |
Henkirikoskatsaus 1/2007 | 3 |
1 |
6 |
4 |
5 |
6 |
3 |
3 |
2 |
5 |
0 |
2 |
40 |
Henkirikoskatsaus 2002 | 6 |
1 |
1 |
3 |
7 |
3 |
1 |
0 |
4 |
3 |
5 |
6 |
40 |
Henkirikoskatsaus 2008 | 3 |
0 |
3 |
3 |
4 |
2 |
3 |
9 |
17 |
4 |
1 |
0 |
49 |
Henkirikoskatsaus 2009 | 5 |
3 |
1 |
1 |
2 |
3 |
0 |
2 |
1 |
2 |
0 |
2 |
22 |
Henkirikoskatsaus 2010 | 4 |
1 |
1 |
2 |
6 |
10 |
11 |
7 |
1 |
5 |
1 |
8 |
57 |
Henkirikoskatsaus 2011 | 4 |
4 |
6 |
5 |
12 |
5 |
0 |
5 |
5 |
7 |
4 |
20 |
77 |
Henkirikoskatsaus 2013 | 3 |
1 |
3 |
2 |
5 |
2 |
1 |
3 |
1 |
5 |
3 |
3 |
32 |
Henkirikoskatsaus 2014 | 6 |
3 |
4 |
7 |
6 |
4 |
3 |
7 |
3 |
4 |
5 |
0 |
52 |
Henkirikoskatsaus 2015 | 11 |
15 |
20 |
23 |
20 |
24 |
22 |
44 |
11 |
19 |
8 |
5 |
222 |
Henkirikoskatsaus 2016 | 22 |
31 |
34 |
34 |
32 |
34 |
10 |
5 |
22 |
6 |
5 |
3 |
238 |
Henkirikoskatsaus 2017 | 25 |
26 |
43 |
31 |
16 |
10 |
18 |
17 |
36 |
29 |
23 |
25 |
299 |
Henkirikoskatsaus 2018 | 28 |
15 |
17 |
36 |
19 |
15 |
8 |
212 |
44 |
14 |
29 |
33 |
470 |
Henkirikoskatsaus 2019 | 107 |
69 |
62 |
80 |
48 |
40 |
30 |
20 |
51 |
27 |
28 |
13 |
575 |
Henkirikoskatsaus 2020 | 146 |
237 |
277 |
200 |
166 |
199 |
93 |
179 |
298 |
295 |
312 |
202 |
2604 |
Henkirikoskatsaus 2024 | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Historical Homicide Monitor 2.0. General Instructions and Coding Manual | 13 |
240 |
501 |
374 |
75 |
21 |
13 |
6 |
9 |
8 |
6 |
15 |
1281 |
Homicide in Finland, 2002–2006 | 2 |
1 |
3 |
3 |
11 |
6 |
3 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
52 |
Homicide in Finland, the Netherlands and Sweden | 29 |
21 |
36 |
40 |
26 |
19 |
8 |
22 |
39 |
22 |
33 |
19 |
314 |
Huostaanottoasiat hallinto-oikeuksissa | 13 |
11 |
16 |
24 |
30 |
24 |
5 |
6 |
12 |
38 |
18 |
20 |
217 |
Huumeidenkäyttäjien rikosoikeudellinen kontrolli | 31 |
28 |
25 |
32 |
30 |
31 |
36 |
44 |
14 |
16 |
23 |
18 |
328 |
Ihmisvaikutusten arviointi hallituksen esityksissä : luokittelusta laatuun ja sen puutteisiin | 37 |
16 |
33 |
29 |
20 |
26 |
34 |
49 |
14 |
12 |
22 |
19 |
311 |
International Self-Report Delinquency Study (ISRD3) in Finland : Technical Report | 4 |
6 |
6 |
4 |
11 |
6 |
4 |
3 |
1 |
3 |
2 |
0 |
50 |
Itsesääntely ja yhteiskuntavastuu | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Itsesääntely ja yhteissääntely arvoketjussa | 25 |
34 |
22 |
23 |
21 |
18 |
9 |
10 |
28 |
23 |
24 |
15 |
252 |
Julkinen oikeusapu : yksityisten avustajien toiminta | 3 |
8 |
3 |
3 |
9 |
3 |
2 |
4 |
7 |
5 |
3 |
5 |
55 |
Julkisen oikeusavun kohdentuminen | 11 |
7 |
8 |
11 |
10 |
6 |
4 |
3 |
8 |
5 |
6 |
3 |
82 |
Julkisuuslakia koskevan oikeuskäytännön esittelyä ja erittelyä | 5 |
5 |
2 |
3 |
11 |
13 |
0 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
56 |
Kaltevalla pinnalla : perheen sisäisen lähestymiskiellon arviointitutkimus | 30 |
28 |
20 |
12 |
18 |
11 |
17 |
19 |
14 |
17 |
30 |
24 |
240 |
Kaltevalla pinnalla : perheen sisäisen lähestymiskiellon arviointitutkimus | 7 |
5 |
9 |
26 |
16 |
11 |
11 |
33 |
13 |
10 |
21 |
18 |
180 |
Kansainvälisen nuorisorikollisuuskyselyn (ISRD-3) mittaukset Suomessa 2013 | 1 |
3 |
2 |
8 |
7 |
4 |
3 |
5 |
2 |
1 |
4 |
1 |
41 |
Kansainvälisen nuorisorikollisuuskyselyn (ISRD-4) mittaukset Suomessa 2022 | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Katsaus nuorten rikoskäyttäytymiseen ja uhrikokemuksiin 2012 | 4 |
3 |
10 |
1 |
5 |
4 |
4 |
0 |
8 |
4 |
1 |
1 |
45 |
Katsaus varhaisnuorten rikoskäyttäytymiseen ja uhrikokemuksiin 2012 | 2 |
3 |
5 |
4 |
7 |
4 |
2 |
2 |
3 |
0 |
0 |
3 |
35 |
Katuväkivaltatyön vaikuttavuus : HelsinkiMission Aggredi-ohjelman arviointi | 9 |
25 |
14 |
19 |
28 |
33 |
5 |
9 |
15 |
5 |
7 |
14 |
183 |
Kauppa ja teollisuus rikosten kohteena | 11 |
7 |
3 |
15 |
15 |
9 |
1 |
9 |
13 |
7 |
13 |
15 |
118 |
Kauppa ja teollisuus rikosten kohteena : yritysuhritutkimuksen ensiraportti | 2 |
1 |
5 |
5 |
6 |
3 |
1 |
1 |
4 |
0 |
1 |
2 |
31 |
Kirjallinen menettely rikosasioissa | 15 |
37 |
20 |
21 |
29 |
10 |
9 |
7 |
9 |
22 |
24 |
19 |
222 |
Kirjoituksia sääntelytarkkuudesta | 10 |
20 |
3 |
6 |
13 |
11 |
5 |
6 |
9 |
14 |
11 |
25 |
133 |
Koettu oikeudenmukaisuus hallinto-oikeuksissa | 9 |
19 |
10 |
4 |
11 |
14 |
3 |
1 |
11 |
3 |
3 |
2 |
90 |
Kohti laadukasta lainsäädäntöstrategiaa | 5 |
8 |
10 |
14 |
13 |
16 |
12 |
29 |
11 |
8 |
1 |
5 |
132 |
Korruptio Suomen ja Venäjän rajalla | 4 |
1 |
1 |
8 |
7 |
1 |
1 |
3 |
3 |
1 |
4 |
12 |
46 |
Kotitalouksien maksuvaikeudet 2002-2005 | 9 |
8 |
6 |
5 |
5 |
1 |
2 |
3 |
2 |
6 |
6 |
2 |
55 |
Kotitalouksien velkaongelmien nykytila ja kehitys | 34 |
31 |
11 |
16 |
17 |
16 |
6 |
3 |
6 |
5 |
9 |
9 |
163 |
Kotitalouksiin kohdistuneet omaisuusrikokset 2003 : väestöhaastatteluihin perustuva selvitys varkausrikosten, vahingontekojen ja muiden omaisuusrikosten kohteeksi joutumisesta | 2 |
2 |
6 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
25 |
Kriminaalipolitiikan paradoksi | 3 |
1 |
3 |
3 |
12 |
8 |
10 |
9 |
67 |
15 |
20 |
11 |
162 |
Kuluttajaviraston oikeudellisen toiminnan arviointi | 2 |
8 |
6 |
5 |
6 |
8 |
8 |
7 |
3 |
3 |
0 |
1 |
57 |
Kysely vankiloiden ja arviointikeskusten henkilökunnalle | 6 |
6 |
8 |
10 |
13 |
10 |
3 |
4 |
44 |
73 |
2 |
1 |
180 |
Kyselytutkimus vankeusvangeille sääntelyn toimivuudesta ja vankilaoloista | 18 |
11 |
12 |
13 |
13 |
10 |
0 |
1 |
7 |
2 |
2 |
3 |
92 |
Käräjäoikeuksien riita-asiat 2008 | 6 |
5 |
4 |
7 |
19 |
12 |
7 |
4 |
7 |
6 |
7 |
3 |
87 |
Käräjäoikeuksien sovintomenettely | 5 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
1 |
0 |
3 |
5 |
4 |
22 |
Köyhäinavusta kansalaisoikeudeksi? | 2 |
6 |
2 |
9 |
7 |
11 |
1 |
1 |
4 |
4 |
5 |
4 |
56 |
Lainsäädäntöä vai muuta oikeudellista ohjailua? | 9 |
10 |
9 |
4 |
12 |
8 |
3 |
8 |
10 |
8 |
8 |
0 |
89 |
Lainvalmistelu ja sääntelyn vaihtoehdot | 17 |
37 |
23 |
17 |
12 |
19 |
5 |
10 |
24 |
35 |
22 |
30 |
251 |
Lainvalmistelu vuorovaikutuksena | 27 |
44 |
23 |
33 |
32 |
53 |
39 |
68 |
21 |
15 |
27 |
12 |
394 |
Lainvalmistelun laatu hallituksen kärkihankkeissa | 53 |
30 |
38 |
42 |
32 |
38 |
36 |
35 |
43 |
43 |
39 |
15 |
444 |
Laitoksessa rikosten vuoksi | 12 |
10 |
5 |
19 |
12 |
7 |
6 |
11 |
7 |
11 |
5 |
7 |
112 |
Lapsen etu ja osallisuus hallinto-oikeuksien päätöksissä | 28 |
33 |
56 |
32 |
32 |
18 |
9 |
30 |
34 |
33 |
31 |
31 |
367 |
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö | 41 |
47 |
32 |
27 |
45 |
32 |
23 |
95 |
18 |
80 |
16 |
29 |
485 |
Lapset ja nuoret väkivallan uhreina | 6 |
22 |
16 |
23 |
14 |
10 |
6 |
9 |
44 |
39 |
20 |
15 |
224 |
Lapsiin kohdistuneiden seksuaalirikosten rangaistuskäytäntö | 52 |
62 |
53 |
37 |
60 |
40 |
32 |
63 |
48 |
62 |
48 |
45 |
602 |
Lasten huoltoriidat hovioikeuksissa | 14 |
46 |
44 |
37 |
71 |
44 |
18 |
40 |
36 |
33 |
65 |
42 |
490 |
Lasten huoltoriidat käräjäoikeuksissa | 37 |
40 |
42 |
61 |
54 |
27 |
10 |
23 |
11 |
18 |
22 |
21 |
366 |
Lasten ja nuorten väkivaltakokemukset | 36 |
40 |
54 |
53 |
30 |
16 |
24 |
39 |
14 |
22 |
11 |
12 |
351 |
Lasten rikolliset teot ja niihin puuttuminen | 11 |
12 |
9 |
5 |
12 |
4 |
6 |
2 |
8 |
12 |
67 |
44 |
192 |
Legal Aid and Legal Aid Services in Finland | 10 |
9 |
12 |
12 |
9 |
19 |
8 |
25 |
18 |
23 |
15 |
7 |
167 |
Luottoyhteiskunta : kotitalouksien velkaongelmat ja niiden hallinnan muodonmuutos luottojen säännöstelystä velkojen järjestelyyn 1980- ja 1990-luvun Suomessa | 19 |
8 |
1 |
5 |
3 |
4 |
0 |
4 |
13 |
5 |
3 |
4 |
69 |
Lyhytaikaisvanki | 17 |
20 |
9 |
15 |
8 |
10 |
3 |
9 |
17 |
22 |
45 |
16 |
191 |
Maahanmuuttajat rikosten uhreina ja tekijöinä | 100 |
102 |
154 |
266 |
129 |
119 |
326 |
153 |
225 |
125 |
93 |
286 |
2078 |
Mainonnan eettisyys itsesääntelyn kohteena | 6 |
6 |
11 |
11 |
9 |
7 |
7 |
10 |
7 |
2 |
11 |
3 |
90 |
Maksuvaikeudet pikaluottomarkkinoilla | 11 |
5 |
4 |
2 |
8 |
2 |
4 |
3 |
3 |
8 |
9 |
7 |
66 |
Mitkä toimenpiteet vähentävät rikollisuutta? : Rikoksentorjunnan arviointitutkimuksen tietokantaan 2016-2024 tallennetut vaikuttavuustutkimukset | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Musta maaliskuu? | 4 |
1 |
4 |
5 |
4 |
7 |
6 |
4 |
0 |
3 |
2 |
2 |
42 |
Muutoksenhakijoiden kokemuksia siviiliprosessista | 7 |
6 |
7 |
5 |
3 |
4 |
4 |
3 |
1 |
2 |
4 |
0 |
46 |
Naiset henkirikosten uhreina 2002-2007 | 22 |
38 |
44 |
48 |
42 |
24 |
7 |
11 |
15 |
6 |
17 |
17 |
291 |
Naisiin kohdistunut väkivalta 2005 | 40 |
41 |
65 |
66 |
45 |
28 |
18 |
69 |
168 |
34 |
37 |
20 |
631 |
Naiskauppa, laiton siirtolaisuus ja Suomi | 7 |
5 |
5 |
4 |
4 |
1 |
3 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
41 |
Naisyrittäjät rikosten kohteena | 2 |
3 |
1 |
2 |
7 |
1 |
6 |
135 |
2 |
0 |
1 |
0 |
160 |
News Media, Crime and Fear of Violence | 30 |
27 |
44 |
30 |
4615 |
12 |
3 |
18 |
35 |
40 |
137 |
54 |
5045 |
Nordic homicide report : Homicide in Denmark, Finland, Iceland, Norway and Sweden, 2007–2016 | 66 |
96 |
74 |
70 |
72 |
57 |
34 |
98 |
77 |
90 |
86 |
32 |
852 |
NRILP Comparative Homicide Time Series (NRILP-CHTS) | 15 |
7 |
7 |
6 |
5 |
9 |
4 |
8 |
2 |
2 |
3 |
2 |
70 |
Nuoret ja henkirikollisuus 1980-2004 | 9 |
6 |
8 |
5 |
5 |
2 |
4 |
4 |
7 |
18 |
9 |
10 |
87 |
Nuoret rikosten tekijöinä ja uhreina | 9 |
6 |
5 |
6 |
7 |
5 |
3 |
1 |
7 |
15 |
102 |
25 |
191 |
Nuoriin kohdistuva poliisikontrolli kyselytutkimuksen valossa | 10 |
6 |
15 |
11 |
15 |
5 |
10 |
7 |
4 |
5 |
20 |
15 |
123 |
Nuorisoprosessi | 6 |
4 |
3 |
8 |
11 |
9 |
4 |
3 |
10 |
11 |
3 |
7 |
79 |
Nuorisorangaistus 1997-2001 : uuden rangaistuslajin arviointi | 9 |
4 |
0 |
4 |
1 |
2 |
0 |
1 |
2 |
1 |
2 |
0 |
26 |
Nuorisorangaistus I | 5 |
6 |
11 |
13 |
4 |
6 |
1 |
0 |
4 |
0 |
18 |
7 |
75 |
Nuorisorangaistus II | 14 |
2 |
4 |
0 |
4 |
0 |
1 |
2 |
7 |
2 |
7 |
1 |
44 |
Nuorisorangaistus ja valvonnalla tehostettu ehdollinen vankeusrangaistus alaikäisten ja nuorten seuraamuslajeina | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Nuorisorikollisuus | 141 |
172 |
248 |
244 |
77 |
71 |
51 |
55 |
214 |
166 |
202 |
149 |
1790 |
Nuorisorikosoikeus | 19 |
18 |
24 |
35 |
34 |
36 |
19 |
21 |
21 |
31 |
57 |
45 |
360 |
Nuorten aikuisten velat, velkaongelmat ja keinot talouden tasapainottamiseksi | 30 |
47 |
21 |
19 |
31 |
26 |
18 |
38 |
27 |
44 |
32 |
20 |
353 |
Nuorten huumeiden käyttäjien puhuttelu | 4 |
3 |
2 |
4 |
6 |
1 |
1 |
0 |
0 |
3 |
6 |
1 |
31 |
Nuorten miesten monikulttuurinen elämänkulku ja rikollisuus | 30 |
47 |
33 |
24 |
28 |
32 |
19 |
28 |
50 |
33 |
44 |
17 |
385 |
Nuorten miesten rikoskäyttäytyminen 1962 ja 2006 | 3 |
0 |
3 |
7 |
5 |
5 |
2 |
3 |
4 |
4 |
8 |
4 |
48 |
Nuorten miesten rikoskäyttäytyminen ja väkivallan uhriksi joutuminen | 0 |
1 |
2 |
2 |
7 |
4 |
1 |
2 |
6 |
4 |
1 |
1 |
31 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen 1995 - 2004 | 17 |
22 |
18 |
16 |
8 |
6 |
3 |
4 |
15 |
17 |
19 |
64 |
209 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen 1995-2008 | 0 |
0 |
3 |
4 |
4 |
3 |
2 |
5 |
5 |
1 |
2 |
1 |
30 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset | 31 |
45 |
39 |
45 |
44 |
40 |
31 |
32 |
39 |
47 |
56 |
187 |
636 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset 2012 | 9 |
4 |
7 |
10 |
6 |
5 |
0 |
7 |
8 |
8 |
9 |
7 |
80 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset 2016 | 40 |
47 |
43 |
48 |
50 |
33 |
15 |
14 |
20 |
25 |
33 |
40 |
408 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset 2020 | 138 |
183 |
236 |
143 |
179 |
157 |
27 |
59 |
148 |
138 |
239 |
89 |
1736 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset 2024 | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Nuorten syrjäytyminen ja rikollisuus | 67 |
58 |
59 |
50 |
36 |
21 |
10 |
21 |
96 |
81 |
61 |
46 |
606 |
Oikeudenkäynnin julkisuus yleisissä tuomioistuimissa | 4 |
0 |
10 |
3 |
9 |
2 |
3 |
3 |
5 |
12 |
8 |
12 |
71 |
Oikeudenkäyntimenettelyiden ongelmat ja prosessisäännösten soveltaminen | 8 |
3 |
4 |
5 |
11 |
8 |
1 |
4 |
4 |
8 |
4 |
0 |
60 |
Oikeusapu-uudistuksen seurantatutkimuksen osaraportti II | 2 |
3 |
0 |
6 |
4 |
2 |
0 |
4 |
1 |
5 |
3 |
2 |
32 |
Oikeusolot 2000 | 11 |
4 |
2 |
1 |
2 |
7 |
0 |
1 |
2 |
1 |
4 |
4 |
39 |
Oikeusolot 2004 | 14 |
5 |
5 |
8 |
12 |
8 |
3 |
67 |
8 |
9 |
12 |
7 |
158 |
Oikeusolot 2009 | 12 |
13 |
7 |
6 |
11 |
8 |
3 |
4 |
12 |
10 |
8 |
7 |
101 |
Oikeusolot 2025 | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen kansainvälinen henkirikostilastotietokanta | 3 |
1 |
1 |
2 |
4 |
2 |
1 |
2 |
5 |
1 |
0 |
2 |
24 |
Oikeustaloustieteellinen näkökulma kotimaiseen lainvalmisteluun | 44 |
33 |
31 |
26 |
40 |
29 |
18 |
16 |
60 |
64 |
60 |
33 |
454 |
Oikeusturvavakuutus ja julkinen oikeusapu | 7 |
4 |
5 |
10 |
20 |
12 |
6 |
2 |
7 |
6 |
17 |
12 |
108 |
Omaisuusrikosten kohteeksi joutuminen 2006 : yleisyys, piirteet ja muutokset | 1 |
3 |
1 |
2 |
4 |
4 |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
21 |
Opettajiin kohdistuva häirintä ja väkivalta | 30 |
18 |
31 |
33 |
28 |
11 |
9 |
12 |
9 |
43 |
14 |
8 |
246 |
Oppilaitosten turvallisuustutkimus 2016 | 13 |
12 |
24 |
6 |
15 |
9 |
4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
2 |
100 |
Osapuolten kokemuksia siviilioikeudenkäynneistä | 4 |
25 |
10 |
7 |
10 |
2 |
5 |
10 |
9 |
11 |
11 |
59 |
163 |
Pahoinpitelyrikokset 1995 ja 1999 | 2 |
1 |
3 |
3 |
6 |
3 |
3 |
2 |
3 |
1 |
3 |
1 |
31 |
Paremman sääntelyn kriittinen arviointi -tutkimushanke | 5 |
6 |
1 |
2 |
6 |
22 |
3 |
3 |
6 |
8 |
12 |
3 |
77 |
Parisuhdeväkivalta moniammatillisen työn kohteena | 9 |
12 |
11 |
11 |
18 |
13 |
1 |
2 |
2 |
8 |
2 |
4 |
93 |
Part-time work and deviant behaviour among Finnish adolescents | 1 |
0 |
0 |
3 |
2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
11 |
Perheet, parisuhteet, lapset | 2 |
2 |
2 |
1 |
5 |
3 |
1 |
2 |
15 |
7 |
4 |
4 |
48 |
Perheväkivalta Suomessa | 29 |
49 |
39 |
32 |
47 |
25 |
20 |
20 |
24 |
25 |
68 |
42 |
420 |
Porkkanaa ja keppiä : rangaistusajan suunnitelmat osana vankeusrangaistuksen täytäntöönpanoa | 13 |
18 |
32 |
63 |
32 |
24 |
11 |
14 |
5 |
4 |
4 |
3 |
223 |
Prokuraattorin kertomukset kriminologian lähteenä | 3 |
8 |
6 |
8 |
15 |
4 |
7 |
3 |
6 |
2 |
4 |
3 |
69 |
Prosessiekonomiaa vai uusi restoratiivinen työkalu rikosprosessiin? : syyteneuvottelumenettelyn soveltamiskäytäntö 2015–2017 ja käyttökokemuksia menettelyn ensivuosilta Suomessa | 13 |
13 |
24 |
14 |
22 |
12 |
1 |
2 |
9 |
8 |
12 |
5 |
135 |
Radikalisoitumisen ehkäiseminen rikosseuraamusalalla : systemaattinen katsaus arviointitutkimukseen | 5 |
12 |
11 |
9 |
13 |
6 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
59 |
Raiskattu? | 18 |
28 |
28 |
29 |
22 |
21 |
9 |
8 |
13 |
32 |
17 |
80 |
305 |
Rangaistuskäytännön alueellinen yhtenäisyys kahdeksassa rikoslajissa | 7 |
4 |
16 |
12 |
19 |
7 |
3 |
37 |
43 |
6 |
8 |
1 |
163 |
Rangaistuskäytäntö dopingrikoksissa | 10 |
16 |
13 |
13 |
21 |
18 |
5 |
13 |
12 |
16 |
15 |
12 |
164 |
Rangaistuskäytäntö törkeissä huumausainerikoksissa | 17 |
10 |
12 |
11 |
9 |
5 |
10 |
283 |
11 |
12 |
11 |
2 |
393 |
Riidat käräjäoikeuksissa | 7 |
5 |
1 |
10 |
5 |
8 |
2 |
7 |
9 |
3 |
3 |
0 |
60 |
Riitaprosessiuudistuksen arviointi : lakimiesten ja tuomioistuimen kansliahenkilökunnan käsityksiä ja kokemuksia uudesta riita-asioiden menettelystä | 11 |
3 |
5 |
8 |
9 |
14 |
6 |
4 |
4 |
14 |
11 |
7 |
96 |
Rikoksentorjunnan kannattavuus : alustava systemaattinen kirjallisuuskatsaus | 8 |
7 |
22 |
20 |
15 |
9 |
2 |
1 |
8 |
8 |
12 |
19 |
131 |
Rikollisuuden ja sen kontrollin kustannukset: tutkimuksen ja seurannan haasteista | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Rikollisuus kunnissa | 1 |
0 |
4 |
2 |
4 |
5 |
3 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
27 |
Rikollisuustilanne 1999 | 6 |
3 |
5 |
5 |
13 |
7 |
1 |
3 |
0 |
4 |
2 |
5 |
54 |
Rikollisuustilanne 2000 | 3 |
4 |
0 |
8 |
9 |
6 |
2 |
2 |
1 |
4 |
3 |
2 |
44 |
Rikollisuustilanne 2001 | 3 |
3 |
7 |
4 |
7 |
9 |
5 |
2 |
2 |
3 |
3 |
0 |
48 |
Rikollisuustilanne 2002 | 1 |
4 |
14 |
9 |
7 |
13 |
2 |
1 |
5 |
5 |
3 |
2 |
66 |
Rikollisuustilanne 2003 | 4 |
3 |
4 |
2 |
3 |
3 |
4 |
0 |
3 |
75 |
59 |
0 |
160 |
Rikollisuustilanne 2004 | 102 |
75 |
86 |
108 |
110 |
82 |
32 |
59 |
65 |
68 |
67 |
55 |
909 |
Rikollisuustilanne 2005 | 4 |
13 |
11 |
9 |
5 |
9 |
13 |
2 |
0 |
6 |
4 |
5 |
81 |
Rikollisuustilanne 2006 | 3 |
13 |
7 |
8 |
10 |
9 |
5 |
5 |
4 |
9 |
7 |
3 |
83 |
Rikollisuustilanne 2007 | 317 |
283 |
376 |
322 |
365 |
303 |
220 |
327 |
345 |
431 |
400 |
412 |
4101 |
Rikollisuustilanne 2008 | 13 |
11 |
9 |
10 |
8 |
15 |
7 |
4 |
9 |
19 |
7 |
12 |
124 |
Rikollisuustilanne 2009 | 11 |
11 |
18 |
16 |
22 |
10 |
6 |
13 |
18 |
15 |
8 |
13 |
161 |
Rikollisuustilanne 2010 | 24 |
15 |
28 |
19 |
50 |
31 |
14 |
9 |
4 |
9 |
2 |
7 |
212 |
Rikollisuustilanne 2011 | 12 |
7 |
8 |
8 |
10 |
15 |
12 |
9 |
10 |
11 |
20 |
11 |
133 |
Rikollisuustilanne 2012 | 24 |
16 |
8 |
28 |
24 |
17 |
18 |
12 |
7 |
20 |
16 |
26 |
216 |
Rikollisuustilanne 2013 | 19 |
18 |
21 |
38 |
45 |
23 |
11 |
7 |
9 |
22 |
18 |
12 |
243 |
Rikollisuustilanne 2014 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 179 |
45 |
117 |
58 |
35 |
30 |
27 |
14 |
22 |
42 |
33 |
20 |
622 |
Rikollisuustilanne 2015 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 24 |
26 |
31 |
35 |
38 |
27 |
18 |
4 |
8 |
12 |
17 |
16 |
256 |
Rikollisuustilanne 2015 : tiivistelmä | 5 |
4 |
2 |
20 |
13 |
4 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
52 |
Rikollisuustilanne 2016 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 87 |
83 |
81 |
44 |
52 |
36 |
63 |
151 |
71 |
60 |
49 |
28 |
805 |
Rikollisuustilanne 2017 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 69 |
67 |
46 |
35 |
47 |
46 |
29 |
19 |
13 |
31 |
12 |
12 |
426 |
Rikollisuustilanne 2018 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 31 |
41 |
61 |
51 |
31 |
51 |
19 |
17 |
28 |
42 |
32 |
19 |
423 |
Rikollisuustilanne 2019 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 78 |
123 |
313 |
83 |
73 |
65 |
20 |
32 |
41 |
36 |
66 |
61 |
991 |
Rikollisuustilanne 2020 : Rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 365 |
288 |
352 |
260 |
238 |
139 |
171 |
159 |
244 |
301 |
211 |
153 |
2881 |
Rikollisuustilanne 2022 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
104 |
104 |
Rikollisuustilanne ja seuraamusjärjestelmä 2014 : tiivistelmä | 3 |
4 |
2 |
8 |
7 |
2 |
1 |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
31 |
Rikosprosessi väkivaltarikosten uhrien näkökulmasta | 10 |
23 |
14 |
15 |
20 |
10 |
5 |
7 |
18 |
13 |
18 |
11 |
164 |
Rikosseuraamusten tutkimus Suomessa | 11 |
4 |
8 |
13 |
9 |
5 |
9 |
2 |
3 |
9 |
22 |
4 |
99 |
Rikosten uhrit tukipalvelujen asiakkaina | 4 |
8 |
7 |
4 |
5 |
4 |
0 |
1 |
2 |
0 |
6 |
1 |
42 |
Rikosuutisoinnin määrä Yleisradion television pääuutislähetyksessä 1985 - 2003 | 4 |
5 |
1 |
4 |
4 |
4 |
0 |
3 |
3 |
3 |
9 |
3 |
43 |
Risk Factors of Violence in Finland : A Register Based Study | 3 |
5 |
8 |
2 |
7 |
4 |
0 |
2 |
2 |
3 |
2 |
4 |
42 |
Ryöstörikoskatsaus 2007 | 4 |
4 |
6 |
8 |
12 |
8 |
4 |
2 |
15 |
5 |
9 |
6 |
83 |
Sakon muuntorangaistuksen vähentämisen vaikutukset | 5 |
3 |
3 |
5 |
8 |
5 |
8 |
2 |
3 |
3 |
1 |
5 |
51 |
Seitsemän rikostapausta : käräjätuomareiden arvioima rangaistuskäytäntö ja väestön rangaistusvalinnat | 35 |
48 |
52 |
34 |
288 |
49 |
9 |
20 |
157 |
79 |
66 |
25 |
862 |
Selvityksiä raiskausrangaistuksista ja rangaistuskäytännön yhtenäisyydestä | 6 |
10 |
9 |
8 |
10 |
4 |
3 |
6 |
2 |
7 |
4 |
0 |
69 |
Selvitys asianajajien halukkuudesta hakeutua tuomarin uralle | 2 |
3 |
1 |
3 |
7 |
3 |
4 |
2 |
4 |
3 |
5 |
0 |
37 |
Selvitys lääkemarkkinoinnin itsesääntelyjärjestelmästä | 6 |
8 |
3 |
5 |
5 |
5 |
2 |
5 |
4 |
3 |
9 |
1 |
56 |
Selvitys syyttäjien halukkuudesta hakeutua tuomarinuralle | 5 |
1 |
7 |
3 |
7 |
4 |
2 |
4 |
4 |
4 |
3 |
0 |
44 |
Selvitys vaihtoehtojen hyödyntämisestä erityisesti yrityksiin vaikuttavan lainsäädännön valmistelussa | 5 |
6 |
6 |
1 |
4 |
7 |
6 |
2 |
9 |
5 |
10 |
12 |
73 |
Seuraamusjärjestelmä 2014 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 11 |
4 |
14 |
4 |
16 |
7 |
3 |
1 |
4 |
2 |
6 |
9 |
81 |
Seuraamusjärjestelmä 2015 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 19 |
14 |
17 |
17 |
26 |
21 |
3 |
3 |
3 |
9 |
11 |
10 |
153 |
Seuraamusjärjestelmä 2015 : tiivistelmä | 8 |
2 |
6 |
13 |
9 |
4 |
1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
46 |
Seuraamusjärjestelmä 2016 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 9 |
9 |
9 |
18 |
12 |
8 |
2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
10 |
83 |
Seuraamusjärjestelmä 2017 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 14 |
11 |
36 |
45 |
28 |
37 |
8 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
199 |
Seuraamusjärjestelmä 2018 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 28 |
17 |
36 |
33 |
29 |
9 |
1 |
2 |
5 |
8 |
11 |
8 |
187 |
Seuraamusjärjestelmä 2019 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 37 |
12 |
33 |
15 |
25 |
11 |
0 |
2 |
5 |
15 |
10 |
4 |
169 |
Seuraamusjärjestelmä 2020 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 198 |
96 |
162 |
70 |
93 |
74 |
12 |
15 |
24 |
38 |
31 |
24 |
837 |
Seuraamusjärjestelmä 2022 | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Seuraamusjärjestelmä 2023 : Kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Seuraamuskäytäntö huumausaineen käyttörikoksissa | 35 |
20 |
25 |
33 |
32 |
20 |
20 |
24 |
17 |
25 |
23 |
23 |
297 |
Seven Criminal Cases : Comparing Finnish Punishment Policies and Finns’ Punishment Preferences | 12 |
9 |
10 |
33 |
32 |
31 |
4 |
7 |
58 |
84 |
42 |
15 |
337 |
Socioeconomic Differences in Crime and Victimization | 6 |
4 |
3 |
8 |
6 |
2 |
0 |
9 |
2 |
1 |
2 |
1 |
44 |
Suomalaiset ja henkilötietojen suoja | 28 |
26 |
31 |
35 |
35 |
31 |
12 |
1 |
5 |
5 |
2 |
2 |
213 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2012 | 3 |
2 |
4 |
4 |
2 |
2 |
1 |
0 |
5 |
4 |
3 |
1 |
31 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2013 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 2 |
4 |
3 |
9 |
6 |
5 |
5 |
3 |
3 |
9 |
9 |
3 |
61 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2014 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 30 |
24 |
33 |
28 |
35 |
29 |
12 |
4 |
3 |
2 |
4 |
3 |
207 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2015 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 32 |
35 |
29 |
27 |
26 |
26 |
1 |
4 |
9 |
3 |
6 |
3 |
201 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2016 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 35 |
39 |
44 |
36 |
34 |
26 |
5 |
4 |
8 |
19 |
7 |
6 |
263 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2017 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 36 |
31 |
41 |
33 |
46 |
36 |
5 |
3 |
2 |
25 |
11 |
6 |
275 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2018 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 18 |
22 |
35 |
38 |
29 |
16 |
8 |
8 |
7 |
65 |
23 |
16 |
285 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2019 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 39 |
38 |
41 |
58 |
36 |
28 |
2 |
3 |
5 |
7 |
5 |
3 |
265 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2023 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteina 2020 - Kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 57 |
54 |
67 |
52 |
39 |
28 |
9 |
21 |
29 |
26 |
36 |
17 |
435 |
Suomalaiset väkivallan uhreina | 13 |
8 |
13 |
12 |
8 |
10 |
10 |
10 |
10 |
25 |
62 |
20 |
201 |
Suomalaisten kokema parisuhdeväkivalta 2012 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 58 |
40 |
36 |
35 |
33 |
15 |
8 |
14 |
23 |
16 |
38 |
18 |
334 |
Suomalaisten kokema väkivalta 1980-2006 | 3 |
3 |
1 |
6 |
10 |
6 |
5 |
5 |
33 |
10 |
11 |
20 |
113 |
Suomalaisten kokema väkivalta 1980-2006 | 10 |
6 |
11 |
10 |
12 |
6 |
6 |
1 |
10 |
1 |
3 |
1 |
77 |
Suomalaisten käsityksiä rikoksentorjunnasta : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia 2013 | 0 |
4 |
2 |
2 |
5 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
0 |
1 |
21 |
Suomalaisten turvallisuus 2003 | 3 |
2 |
5 |
1 |
5 |
2 |
3 |
5 |
12 |
5 |
0 |
2 |
45 |
Suomalaisten väkivaltakokemukset 1980-2009 | 4 |
5 |
7 |
9 |
14 |
9 |
10 |
278 |
7 |
12 |
8 |
19 |
382 |
Suomen mahdollisuudet vaikuttaa valmisteilla olevaan EU-lainsäädäntöön | 7 |
11 |
7 |
5 |
22 |
10 |
6 |
7 |
4 |
2 |
3 |
7 |
91 |
Suomen vaikuttaminen Euroopan Unionin lainvalmisteluun ja direktiivien kansallinen täytäntöönpano | 4 |
5 |
9 |
9 |
12 |
7 |
4 |
4 |
7 |
25 |
3 |
1 |
90 |
Supervision Mode Effects in School-Based Delinquency and Victimization Survey : Preliminary Test | 5 |
1 |
2 |
1 |
4 |
2 |
1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
0 |
23 |
Systemaattinen kirjallisuuskatsaus sähköisen valvonnan vaikuttavuuteen | 20 |
15 |
19 |
25 |
28 |
16 |
8 |
17 |
16 |
5 |
8 |
10 |
187 |
Sääntelytarkkuuden ongelmia | 71 |
62 |
58 |
85 |
29 |
10 |
13 |
10 |
23 |
28 |
37 |
15 |
441 |
Sääntelytarkkuus | 9 |
17 |
7 |
18 |
16 |
5 |
6 |
7 |
8 |
11 |
16 |
7 |
127 |
Takuulla onnistuu : Takuu-Säätiön takaustoiminta velkojen järjestelykeinona vuosina 1991-2001 | 9 |
6 |
2 |
0 |
3 |
1 |
0 |
1 |
3 |
1 |
3 |
1 |
30 |
Talous- ja velkaneuvonnan asiakaskunta 2010 | 7 |
6 |
10 |
3 |
2 |
9 |
0 |
0 |
6 |
4 |
4 |
2 |
53 |
Talousrikosten tutkinta | 8 |
2 |
4 |
1 |
4 |
0 |
4 |
0 |
1 |
2 |
2 |
5 |
33 |
Taloustiede kotimaisessa lainvalmistelussa | 6 |
3 |
3 |
10 |
7 |
6 |
1 |
3 |
5 |
3 |
7 |
4 |
58 |
Telepakkokeinojen oikeussuojajärjestelmä | 28 |
9 |
22 |
23 |
9 |
9 |
3 |
11 |
2 |
8 |
42 |
10 |
176 |
The criminal career and socioeconomic status of drug offenders | 6 |
6 |
7 |
3 |
2 |
0 |
9 |
11 |
7 |
22 |
35 |
32 |
140 |
The Robustness of Self-Control as a Predictor of Recidivism | 2 |
3 |
3 |
3 |
13 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
39 |
Tilastotietoa tunnustamisoikeudenkäynneistä Suomessa vuosina 2015-2022 | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Trust in public and private policing : young people’s encounters with the police and private security guards | 10 |
5 |
9 |
4 |
10 |
6 |
4 |
6 |
18 |
21 |
19 |
18 |
130 |
Tuomareiden nimittämiskäytäntö 2002-2004 | 4 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
0 |
1 |
1 |
5 |
1 |
0 |
28 |
Tuomioistuinsovittelu Suomessa | 16 |
20 |
15 |
19 |
24 |
24 |
3 |
15 |
16 |
39 |
30 |
28 |
249 |
Turvallisille raiteille : lähisuhdeväkivallan katkaisuohjelman ja SeriE-hankkeen arviointi | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Tutkintavankien olot ja oikeuksien toteutuminen | 32 |
18 |
36 |
25 |
37 |
36 |
16 |
20 |
49 |
42 |
33 |
43 |
387 |
Uhrit rikosprosessissa | 42 |
51 |
48 |
46 |
50 |
36 |
14 |
12 |
34 |
29 |
42 |
20 |
424 |
Ulkomaalaisten rikollisuus Suomessa vuosina 2009-2012 | 54 |
40 |
56 |
59 |
26 |
44 |
47 |
61 |
61 |
59 |
63 |
69 |
639 |
Uuden julkisuuslainsäädännön toimivuus kunnissa ja kuntayhtymissä sekä vakuutustoiminnassa | 4 |
7 |
5 |
5 |
9 |
8 |
3 |
1 |
4 |
2 |
2 |
1 |
51 |
Uuden julkisuuslainsäädännön toimivuus valtionhallinnossa | 3 |
4 |
3 |
1 |
6 |
2 |
5 |
3 |
3 |
6 |
1 |
2 |
39 |
Uuden rikosuhritutkimuksen kehittäminen | 4 |
19 |
2 |
11 |
5 |
10 |
1 |
2 |
3 |
1 |
4 |
0 |
62 |
Vaikuttavaa vaikutusarviointia? : vaikutusarvioinnin merkitys lainvalmisteluprosessissa | 9 |
17 |
9 |
8 |
9 |
5 |
3 |
6 |
12 |
20 |
17 |
3 |
118 |
Vaikutusarviot vuoden 2012 hallituksen lakiesityksissä ja vertailua aiempiin vuosiin | 3 |
1 |
1 |
0 |
9 |
25 |
9 |
2 |
5 |
3 |
7 |
2 |
67 |
Vaikutusten arviointi ja lainvalmistelun perustietoja vuoden 2012 hallituksen esityksissä | 5 |
6 |
23 |
23 |
35 |
17 |
7 |
6 |
11 |
35 |
4 |
9 |
181 |
Vaikutusten arviointi ja lainvalmistelun perustietoja vuoden 2013 hallituksen esityksissä | 4 |
3 |
3 |
6 |
8 |
4 |
1 |
2 |
9 |
5 |
3 |
10 |
58 |
Vaikutusten arviointi vuoden 2009 hallituksen esityksissä | 14 |
17 |
11 |
7 |
12 |
15 |
6 |
3 |
15 |
11 |
13 |
21 |
145 |
Valvonta nuorten rangaistuksena | 6 |
3 |
2 |
13 |
8 |
7 |
4 |
8 |
8 |
2 |
6 |
3 |
70 |
Valvotun koevapauden toimeenpano ja sovellettavuus | 35 |
20 |
27 |
32 |
34 |
34 |
38 |
33 |
20 |
13 |
26 |
13 |
325 |
Vankeuslakiuudistuksen arviointitutkimuksen yhteenveto | 26 |
21 |
14 |
23 |
17 |
14 |
9 |
5 |
8 |
12 |
4 |
3 |
156 |
Vankiloiden järjestyssääntöjen sisältöanalyysi vankeuslakiuudistuksen näkökulmasta | 8 |
8 |
5 |
6 |
9 |
2 |
3 |
6 |
11 |
8 |
7 |
8 |
81 |
Vapauden hinta | 20 |
23 |
28 |
20 |
13 |
21 |
10 |
12 |
22 |
32 |
44 |
15 |
260 |
Velaton uusi alku | 38 |
19 |
26 |
17 |
23 |
33 |
12 |
13 |
24 |
24 |
18 |
9 |
256 |
Velkajärjestelyn jälkeen | 2 |
2 |
1 |
2 |
8 |
7 |
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
6 |
36 |
Velkajärjestelyn kehityssuuntia 1993 - 2006 | 8 |
11 |
5 |
5 |
7 |
6 |
3 |
2 |
7 |
9 |
4 |
5 |
72 |
Velkajärjestelyt tuomioistuimissa | 5 |
4 |
3 |
2 |
7 |
16 |
32 |
39 |
10 |
5 |
5 |
3 |
131 |
Velkaneuvonta 2000-luvun alussa | 6 |
6 |
6 |
4 |
8 |
8 |
3 |
4 |
4 |
5 |
2 |
3 |
59 |
Velkaongelmien luonne ja pikavippiuudistuksen vaikutukset velkomustuomioiden valossa | 16 |
17 |
25 |
25 |
28 |
18 |
8 |
11 |
9 |
12 |
10 |
4 |
183 |
Velkasovinto-ohjelman ensimmäinen vuosi | 17 |
15 |
5 |
4 |
8 |
8 |
6 |
2 |
5 |
5 |
3 |
5 |
83 |
Victimisation and Fear in Finland 2003 | 2 |
2 |
1 |
2 |
3 |
0 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
20 |
Vippikierteen muotokuva | 25 |
18 |
26 |
34 |
18 |
19 |
4 |
5 |
6 |
6 |
25 |
11 |
197 |
Vähittäiskauppaan ja majoitus- ja ravintola-alaan kohdistuvat rikokset : toinen kansallinen yritysuhritutkimus 2018 | 12 |
16 |
21 |
22 |
15 |
10 |
4 |
2 |
2 |
8 |
3 |
11 |
126 |
Väkivallan kokemus ja rikostiedon lähteet | 27 |
34 |
30 |
17 |
15 |
18 |
2 |
4 |
9 |
19 |
17 |
10 |
202 |
Yhdistelmärangaistus ja koko rangaistuksen suorittaminen vankilassa : Empiirinen katsaus tuomioistuinkäytäntöihin | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Yleisökäsitykset ja vuoden 1999 sakkouudistus : haastattelututkimus väestön sakkojärjestelmää ja liikennesakkoja koskevista käsityksistä vuosina 1999-2001 | 6 |
4 |
3 |
2 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
21 |