TY - T1 - #Älä kerro Martille : Retorinen analyysi voittoa tavoittelemattoman järjestön kampanjoinnista sosiaalisessa mediassa SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201906112514; http://hdl.handle.net/10138/302715 T3 - A1 - Lehtonen, Anni A2 - PB - Helsingin yliopisto Y1 - 2019 LA - fin AB - Pro gradu-tutkielman aiheena on voittoa tavoittelemattoman järjestön kampanjaviestinnän retoriikka. Tutkimuksen kohteena on konfliktinratkaisujärjestö Crisis Management Initiativen (CMI) varainhankinta- ja tunnettuuskampanja, #Älä kerro Martille keväällä 2017. Tutkielman tavoitteena on tuottaa tietoa siitä, millaista järjestön retoriikka sosiaalisessa mediassa voi olla ja kuinka sen retoriikkaa voidaan ymmärtää Burken dramatismi-teorian avulla. Organisaatioiden sosiaalisen median käyttöä on t... VO - IS - SP - OP - KW - Voittoa tavoittelematon järjestö; Burke; retoriikka; dramatismi; sosiaalinen media; kampanjaviestintä; Fonetiikka (puheviestinnän linja); Phonetics (Speech Communication); Fonetik (talkommunikationslinjen); puheviestintä; retoriikka; sosiaalinen media; järjestöt; kampanjat N1 - PP - ER -