TY - T1 - Acceptance and use of online pharmacies and the online customer journey for the purchase of OTC medicines SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201909303556; http://hdl.handle.net/10138/305784 T3 - A1 - Punakivi, Kirsi A2 - PB - Helsingfors universitet Y1 - 2019 LA - eng AB - Johdanto: Lisääntynyt Internetin käyttö on johtanut verkko-ostamisen yleistymiseen monilla aloilla, ja verkkokaupan kasvu Suomessa on viime vuosina ollut nopeampaa kuin muun kaupan kasvu. Myös erilaisen terveyteen liittyvän tiedon etsintä verkosta on kasvanut, ja monissa maissa tämä on johtanut erilaisten terveyteen liittyvien tavaroiden ja palveluiden verkko-ostamisen kasvuun. Suomessa lääkkeiden osto verkosta ei kuitenkaan ole vielä kovin yleistä, vaikka palveluntarjoajia on useita. Tutkimuks... VO - IS - SP - OP - KW - online pharmacies; online customer journey; over-the-counter medicine; OTC medicines; drivers and barriers; customer behavior; verkkoapteekit; ostopolku verkossa; itsehoitolääke; OTC-lääke; ajurit ja esteet; kuluttajakäyttäytyminen; Teollisuusfarmasia; Industrial pharmacy; Industriell farmaci N1 - PP - ER -