TY - T1 - Asiakasarvon muodostuminen tukkukaupan ruoan verkkokaupassa : Case: Lejos Oy SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-202112214414; http://hdl.handle.net/10138/337929 T3 - A1 - Laakio, Silja A2 - PB - Helsingin yliopisto Y1 - 2021 LA - fin AB - Tutkielman tavoitteena on selvittää, mistä asiakasarvo muodostuu tukkukaupan ruoan verkkokaupassa. Tutkimus on Lejos Oy:n toimeksianto. Ruoan verkkokaupan suosio on kasvanut merkittävästi viime vuosien aikana. Merkittävä syy ruoan verkkokaupan kehittymiselle on ollut COVID-19-pandemia. Lejos Oy on avannut oman ruoan verkkokaupan keväällä 2021. Koska verkkokauppa on uusi, on tärkeää ymmärtää jo alkuvaiheessa, mistä asiakasarvo muodostuu tukkukaupan ruoan verkkokaupassa, jossa tuotteet myydään myy... VO - IS - SP - OP - KW - Asiakasarvo; ruoan verkkokauppa; tukkukauppa; asiakkaan kokema hyöty; Elintarviketalous ja kulutus; Food Economy and Consumption; Livsmedelsekonomi och konsumtion; Elintarviketalouden ja kulutuksen maisteriohjelma; Master 's Programme in Food Economy and Consumption; Magisterprogrammet i livsmedelsekonomi och konsumtion N1 - PP - ER -