TY - T1 - Brändien merkitykset lapsille SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201507212035; http://hdl.handle.net/10138/39460 T3 - A1 - Ernamo, Liina A2 - PB - Helsingfors universitet Y1 - 2013 LA - fin AB - Lapset ovat yhä nuorempina kiinnostuneita brändeistä ja brändäyksestä ja aloittavat kuluttajana toimimisen entistä nuorempina. Lasten merkitystä kuluttajina ja brändien merkityksiä lapsille ei kuitenkaan ole tutkittu riittävästi. Aihe on tärkeä ja ajankohtainen, koska nykyajan lapset ovat huomattavasti bränditietoisempia kuin aikaisemmat sukupolvet. Tutkimuksen tarkoitus oli täyttää tutkimusaukko vastaamalla kysymykseen: minkälaisia merkityksiä lapset liittävät brändeihin. Tutkimuksen kohdeilmi... VO - IS - SP - OP - KW - brändi; merkitykset; Livsmedelsekonomi; Food Economics; Elintarvike-ekonomia N1 - PP - ER -