TY - T1 - CRM:n hyödyntäminen henkilökohtaisessa myyntityössä B-to-B -markkinoilla SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201507211914; http://hdl.handle.net/10138/33544 T3 - A1 - Mollberg, Janne A2 - PB - Helsingfors universitet Y1 - 2012 LA - fin AB - Tämän tutkielman pääongelmana oli selvittää mitä hyötyjä CRM:stä saadaan henkilökohtaisessa myyntityössä. Tutkimuksen alaongelmana selvitettiin, mitä ongelmia tai haittoja CRM olemassa olosta on ilmaantunut yrityksille henkilökohtaisen myyntityön kannalta. Näiden edellä mainittujen vastausten lisäksi saatiin myös vastauksia, mitä hyötyjä yritykset tavoittelevat CRM:n käytöllä, CRM:n käytöön liittyvät toiveet tulevaisuuden CRM:ään sekä mitkä ovat CRM:n vaatimukset henkilökohtaiselle myyntityölle.... VO - IS - SP - OP - KW - CRM; B-to-B; henkilökohtainen myyntityö; CRM -järjestelmä; Livsmedelsekonomi; Food Economics; Elintarvike-ekonomia N1 - PP - ER -