TY - T1 - How could Finnish hotels improve their services for Chinese customers? SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201712206020; http://hdl.handle.net/10138/229756 T3 - A1 - Palojärvi, Alli A2 - PB - Helsingin yliopisto Y1 - 2017 LA - eng AB - Turismi ei ole Kiinassa kehittynyt vielä täyteen potentiaalinsa. Vain noin viidellä prosentilla kiinalaisista on passi, mutta jo nyt kiinalaiset käyttävät eniten rahaa turismiin maailmassa. Viimeisen vuosikymmenen aikana myös kiinalaisten turistien määrä Suomessa on kasvanut merkittävästi. Viime aikoina suomalaiset yritykset ovat huomanneet, että Suomessa on tarvetta kiinalaisen kulttuurin ja kiinan kielen osaajille. Suomalainen lehdistö on kiinnittänyt paljon huomiota tilastoihin, joissa kerrot... VO - IS - SP - OP - KW - tourism; Chinese; customer satisfaction; hotel industry; hospitability; Finland; Suomi; hotellit; asiakastyytyväisyys; turismi; kiinalaiset; Itä‑Aasian tutkimus; East Asian Studies; Östasienforskning N1 - PP - ER -