TY - T1 - Identiteetistä imagoon : Työnantajamaineen luominen ja ylläpitäminen viestinnän näkökulmasta SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201706194967; http://hdl.handle.net/10138/193552 T3 - A1 - Kupari, Karoliina A2 - PB - Helsingfors universitet Y1 - 2017 LA - fin AB - Maine on yrityksen yksi tärkeimmistä voimavaroista, mutta hyvän maineen kriteerit vaihtelevat niin ajassa kuin paikassa. Digitaalisen aikakauden mukanaan tuoma sosiaalinen ulottuvuus lisää yritysten painetta hyvän maineen tavoittelussa, sillä maineen arviointi on siirtynyt instituutioilta ja organisaatioilta meidän kaikkien ulottuville. Lisäksi yrityksen vuorovaikutuksesta sidosryhmiensä kanssa on tullut entistäkin tärkeämpää. Organisaatioilta odotetaan kiinnostavia sisältöjä ja aitoa kiinnostus... VO - IS - SP - OP - KW - työnantajamaine; organisaatioviestintä; imago; sosiaalinen identiteetti; autenttisuus; Viestintä; Media and Communication Studies; Medier och kommunikation N1 - PP - ER -