TY - T1 - Instagram-vaikuttajien rooli nuorten kuluttajien ostopäätösprosessissa SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-202205101841; http://hdl.handle.net/10138/343507 T3 - A1 - Javadi, Surosh A2 - PB - Helsingin yliopisto Y1 - 2022 LA - fin AB - Tässä maisterintutkielmassa tarkastellaan Instagramissa toimivien vaikuttajien roolia nuorten kuluttajien henkilökohtaisessa ostopäätösprosessissa. Tavoitteena on selvittää, kuinka nuoret käyttävät Instagramin vaikuttajia käydessään läpi ostopäätösprosessin vaiheita. Tutkimuksessa perehdytään vaiheisiin yksitellen selkeän kokonaiskuvan saamiseksi. Tämä tutkimus toteutettiin laadullisena eli kvalitatiivisena tutkimuksena, jossa käytettiin puolistrukturoitua teemahaastattelua, joka perustuu vi... VO - IS - SP - OP - KW - sosiaalinen media; Instagram; vaikuttajamarkkinointi; eWOM; ostopäätösprosessi; Elintarviketalous ja kulutus; Food Economy and Consumption; Livsmedelsekonomi och konsumtion; Elintarviketalouden ja kulutuksen maisteriohjelma; Master 's Programme in Food Economy and Consumption; Magisterprogrammet i livsmedelsekonomi och konsumtion N1 - PP - ER -