TY - T1 - Kokonaisvaltaista vastuullisuusviestintää vai pelkkää sanahelinää? : suomalaisten vaateyritysten vastuullisuusviestinnän vakuuttavuus SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-202007093681; http://hdl.handle.net/10138/317577 T3 - A1 - Järvinen, Paula A2 - PB - Helsingin yliopisto Y1 - 2020 LA - fin AB - Vaatetusteollisuuden vastuullisuus on herättänyt keskustelua jo vuosikymmenten ajan, ja vastuullisesta kuluttamisesta on tullut trendikästä. Samalla myös vaatetusteollisuuden vastuuttomat toimintatavat, pikamuoti ja kertakäyttökulutus ovat yleistyneet. Kuluttajista on tullut kriittisempiä, ja he vaativat yrityksiltä yhä avoimempaa ja läpinäkyvämpää viestintää yritysten vastuullisuuteen liittyen. Tämän maisterintutkielman tavoitteena on selvittää minkälaisia vakuuttamisen keinoja suomalaiset vaat... VO - IS - SP - OP - KW - vaatetusteollisuus; vastuullisuus; vastuullisuusviestintä; yritysvastuu; yritysviestintä; retorinen analyysi; retoriikka; tekstiili- ja vaatetusteollisuus; vastuullisuus; vastuullisuusviestintä; yritysvastuu; yritysviestintä; retoriikka; Viestintä; Media and Communication; Medier och kommunikation; Politiikan ja viestinnän maisteriohjelma; Master's Programme in Politics, Media and Communication; Magisterprogrammet i politik, medier och kommunikation N1 - PP - ER -