TY - T1 - Kuluttajan impulssiostaminen ruoan verkkokaupassa SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-202005142138; http://hdl.handle.net/10138/314965 T3 - A1 - Suominen, Mimika A2 - PB - Helsingin yliopisto Y1 - 2020 LA - fin AB - Ruoan ostaminen kivijalassa on vakiintunutta ja tuttua, mutta ruoan verkkokauppa on vasta tekemässä tuloaan suomalaisten kuluttajien arkeen. Tästä syystä halusin tutkia kuinka tuttu ja turvallinen ruoan ostaminen siirtyy verkkokauppaan ja mitkä tekijät vaikuttavat siellä tehtäviin ostopäätöksiin. Tutkimuksen tarkoituksena on kuvata suomalaisten kuluttajien impulssiostamista ruoan verkkokaupassa, sekä selvittää mitkä tekijät vaikuttavat impulssinvaraiseen ostopäätökseentekoon verkkokaupan ympäri... VO - IS - SP - OP - KW - Impulssiostaminen; ruoan verkkokauppa; kuluttajakäyttäytyminen; ostopäätöksenteko; Markkinointi; Marketing; Marknadsföring N1 - PP - ER -