TY - T1 - Mitä karkkeja Ismo myy? : Brändisijoittelu suomalaisissa televisio-ohjelmissa SN - / UR - http://hdl.handle.net/10138/12603 T3 - A1 - Grönqvist, Laura A2 - PB - Y1 - 2004 LA - fin AB - Brändisijoittelu, jota yleisesti kutsutaan product placementiksi on etenkin television osalta uusi ilmiö, eikä sitä ole juuri tutkittu Suomessa. Ulkomaiset tutkimukset lähestyvät aihetta pääasiassa mainostajien näkökulmasta. Tässä tutkimuksessa tehdään kartoittava perustutkimus suomalaisten televisio-ohjelmien brändisijoittelusta. Lähtökohtana on tutkia brändisijoittelua televisiokatsojien sekä valvovien viranomaisten näkökulmasta. Tutkimuksen perustan muodostaa suomalaisten primetime-ohjelmien ... VO - IS - SP - OP - KW - product placement; tuotesijoittelu; brändisijoittelu; brändit; brändiyhteiskunta; brändisymbolismi; markkinointi; televisio-ohjelmat N1 - PP - ER -